Fotograf i Uppsalatrakten
Hej!
Är det någon som känner till någon bra fotograf i Uppsala-trakten?
Hej!
Är det någon som känner till någon bra fotograf i Uppsala-trakten?
Hej
Skrev precis ett inlägg med samma fråga, vill också hitta en bra och prisvärd fotograf.
Letar du efter en fotograf att ha hela dagen eller bara bilder på er?
Har du någon aning om vad priserna ligger på, Jag har precis börjat kolla runt.
Vi vill ha en stund före, under vigseln, efter på kyrktrappan samt klassiska bröllopskort. Har kollat i Sthlmstrakten eftersom vi gifter oss i skärgården men kom nu på att vi lika gärna kan ordna en fotograf härifrån, vill kolla prismässigt. Helst vill vi ha tillgång till bilderna efteråt också. Det är för oss mer värt än att få några uppförstoringar och sedan köpa alla kort via fotografen. Har fått prisförslag på ca 9000 kr för det vi vill ha. Mina kompisar som har gift sig här och bara har haft fotografen för de klassiska portätten i ca 1 timme har betalat ca hälten om jag minns rätt. Vad är ni ute efter?
Eftersom vi inte gifter oss i kyrka utan ska ha ett traditionellt kurdiskt bröllop kommer vi endast vara i lokalen. Så därför tänkte vi Klassiska porträtt bilder och sen någon timme i lokalen.
Vet att fotografen som håller till vid Carolinabacken tar fina kort, kommer dock inte på vad de heter... Kan vara värt att kolla upp!