15 augusti-09!!
Ja, och nu var det ju bestämt!
Den 15:e auguati blir det alltså av:)
Några fler som hoppas på tåget då?
Ja, och nu var det ju bestämt!
Den 15:e auguati blir det alltså av:)
Några fler som hoppas på tåget då?
Vi gifter oss den 15:e augusti i Huskvarna.
Fester kommer att äga rum på Tokeryds herrgård.
Allt är bokat. Nu är det bara små detaljer kvar! :)
Vi har vitt, champagne, guld och vinrött som färgtema.
Vi ska beställa ringarna i helgen.
Vi har jättesvårt att hitta tärnklänningar. Min idé och den ena tärnans stämmer inte riktigt överens.
Hej!Vi gifter oss också den 15 augusti i Smedjebacken (Dalarna).Vi har bjudit 70 gäster och vi har börjat fått in anmälningar, sista datumet att anmäla är nu den sista mars. På fredag åker min blivande make ner till Tyskland för att köpa öl, vin och sprit. Jag har räknat ut att bara på öl och vin tjänar vi in 8 500 kr om man jämför med priserna på Systembolaget. Det är ju helt otroligt!! Så de som säger att det inte lönar sig att åka dit och handla vet nog inte vad de talar om... visserligen kostar ju resan ner, men de samåker ett grabbgäng med buss, så resan kostar bara 800 kr. Bra va?Är det någon som har bra förslag på låtar till kyrkan? På festen kommer vi nog att ha två killar som är duktiga på att spela och sjunga eller bara spela musik. vi har inte riktigt bestämt oss!
Hur går det för er?
Har pratat med hon som ska göra vår bröllopstårta nu i helgen och börjat bestämma hur denna ska se ut. Det finns så mycket att välja mellan. Sedan har jag varit och köpt vigselringen också =)
åh, vad roligt vi beställde nämligen våra ringar i veckan.
Ska åka tillbaka till affären till veckan och prova dom och förhoppningsvis skicka till gravering!
Men ni verkar ju vara i kanongod tid med all planering!
Jag har visserligen beställt min klänning men har ingen aning om smycken, skor, slöja osv. Måste klura på detta.
Min 2b har inte ens kollat kläder än.
Vi gör detta var för sig utan vetskap om vad den andra ska ha,
känner mig dock lite stressad över att han inte ens kollat =)
Jag har varit ute i jättegod tid. Jag var med för två år sedan och planerade min svägerskas bröllop, då hade vi inte lika gott om tid och det blev lite stressigt, vill inte ha det likadant.
Klänningen är köppt (köppte den i juli förra året). Min 2b vill inte se den så det har han inte gjort. Men jag har sett hans för han ville ha smakråd.
aha, ja vi ska oxå försöka vara ute i god tid och
är nog egentligen det föurtom just kläderna.
Vi har iaf fått inbjudningskorten beställda nu, väntar med spänning! Så snart skickas de ut!
Bandet är bokat, börjat kolla på låtar.
Håller på med tårtan och ska prata mer med konditorn. Vi vill ha en klassisk vit tårta, och då blir det vanligtvis en prinsess tårta. Jag är då inte så förtjust i sådana så jag vill ha med ckokladfyllning istället. Ska prata vidare med konditorn om detta men ska nog inte vara några problem.
Filar lite på festgrogrammet, men våra toastmadames vill hålla i detta men har själv lite tankar o önskemål.
Haft lite planeringsmöte med killens familj och det är så skoj alla vill hjälpa till och ställa upp! Så allt flyter på..:)
Men har inte riktigt hittat ringen ännu...har ni hittat Den?
Cilla GB skrev 2009-03-23 15:57:43 följande:
Gifter oss också den 15 augusti! Vi skall trycka våra inbjudningskort nu efter påsk! det börjar närma sig:)
Vi har skickat ut våra inbjuningar nu!! Så de flesta har nog fått dem nu i dagarna! :)
Vi var iväg i torsdags o shoppade klänningen till mig, kostym, väst o plastrong till m2b. Ska skicka inbjudningskorten på tisdag, när jag ska till stan.Sen är det bara o vänta tills dagen D... Vill gifta mig NU!!!