• KaaM

Ni som inte gifter er i kyrkan, vart gifter ni er?

Känns som vi inte riktigt kan bestämma oss hur vi vill göra. Det enda vi vet är att vi inte vill gifta oss i kyrkan och att vi bara ska vara med de närmaste (våra föräldrar+syskon).

Behöver lite tips på vad man kan hitta på. Har funderat på att hyra hus och gifta oss i skärgården. Men som sagt, vi kan inte bestämma oss. Hjälp!!!

• Svar på tråden Ni som inte gifter er i kyrkan, vart gifter ni er?
  • Ozziechick

Vi kommer att ha en brogerlig visel på stället där vi hade vår första date!

• KaaM

Får man då fråga vart ni hade eran första date?

• Nippran

Vi ska gifta oss i festlokalen eller i angränsning till lokalen. Min sambo vill inte gifta sig i kyrkan och jag tycker att Göteborgs rådhus har så tråkiga lokaler.
    För vår del så skulle det inte kosta så mycket att anlita en rådsman att komma till lokalen, ca 800 kr.

• JustMeAndMyLove

Vi kommer gifta oss utomhus, förmodligen i någon fin skogsglänta, kommer åka häst ch vagn därifrån är det tänkt :)
    Vi funderade ett tag på strand/sjöstrand bröllop men det blir lätt så blåsigt och kan ju vara fler där liksom. Dessutom älskar vi skogen! Drömmen är att hitta nån glänta i en lövskog nära nån porlande bäck *drömmer*

Sen såg jag "Most Crazy Weddings" på tv igår! Bungyjumping, vingbröllop (man står på flygplansvingar) under vatten i en hajbur, luftbalong (vore häftigt tycker jag) :P Verkar som man kan göra precis hur man vill, hehe

• DCL

JustMeAndMyLove: Vilken kanal går detta prgram på? *nyfiken*

• Tokstolla
    Ozziechick skrev 2009-03-02 23:15:04 följande:
    Vi kommer att ha en brogerlig visel på stället där vi hade vår första date!
    Vad mysigt!
  • linvinter

Vi skall vara "tråkiga" och gifta oss i rådhuset.

Svar på tråden Ni som inte gifter er i kyrkan, vart gifter ni er?