Vad kostar ID mineral foundation m borste??
Har hört så mycket positivt och funderar på att prova deras foundation, men vad kostar den ungefär någon som vet?
Har hört så mycket positivt och funderar på att prova deras foundation, men vad kostar den ungefär någon som vet?
det är dyyyyyrt, tänkte köpa det men tror pudret kostade över 400:- och borsten över 300:-, men kanske är värt det. Borsten har man ju kvar iaf.
OK Sjutton vad borsten är dyr då! Ja sminket också, men det är ju annat smink me!
Man kanske kunde få sig prover innan man köper!
Någon som provat Make up stores!? Tänkkte kanske gå en sminkkurs där!
I en annan tråd om mineralsmink tipsade en om Tikei Mineral makeup
www.tikei.se/index.asp Mycket billigare än ID och innehåller inget vismuth heller.Finns möjligthet att beställa prover för 10 kr styck.Beställde precis några prover på foundation!
Pudret är lite dyrt, men det räcker jättelänge! Minst ett halvår och det är otroligt bra. Värt varenda krona! Du slipper hålla på med underlagskrämer, täckstift osv, den täcker otroligt bra utan att man känner sig spacklad. Jag struntade i att köpa borste, det går lika bra med en vanlig borste (det här med att ha en borste med hästman i tycker jag verkar vara en fånig sak för att de ska kunna tjäna mer pengar). Rekommenderas varmt!
Jag har köpt mina borstar och foundation på tradera.
Det är mycket billigare, och ibland säljer dom mindre burkar med foundation så man kan prova.
Inte så kul att lägga flera hundra på en stor burk och sen upptäcka att man kanske inte trivs med produkten.
Jag använder joe blascos produkter men de är svindyra i sverige, men man kan få dem billigare via amerikanska sidor. Jag har provat makeup stores puder, men jag tyckte inte om det. Jag blir iallafall torr av det och ser grå ut i ansiktet.
kolla lookfantastic.com, tror de säljer id där
Jag köpte mineralfoundation och borste på Body Shop häromdagen. De hade halva priset på borstar, så istället för 300:- kostade den 150:-.
Det behöver inte bli så dyrt! Jag köpte nämligen ett ID bare minerals startkit på Åhléns för 995 kr för 2 veckor sen och där ingår 4 olika puder, 3 borstar och en creme. Ordinarie pris för detta är annars ca 2800kr?! Så det kan jag varmt rekommendera! Just nu håller jag själv på att lära mig att lägga denna nya typ av make-up och det går över förväntan :)
Lycka till!
Jag har bara hört bra om dessa mineral makeuper. Eftersom att jag den här månaden redan spenderat en del pengar på hudvård (hade inget till en början) så får det bli nästa månads projekt.
Vimsalabim, det där kitet som innehöll 4 olika puder. Finns det bara ett kit eller finns det olika versioner utav kitet att välja mellan?