Inlägg från: augusti10a |Visa alla inlägg
  • augusti10a

Augusti 2010...

Jag kunde inte hitta någon augustitråd för 2010, bara Juli 2010...Så jag tycker ju såklart att vi som gifter oss i augusti ska ha en egen planeringstråd :D

Så hur långt har ni kommit i planeringen?

Vi har bestämt datum och den stora dagen blir 7/8 2010 och så har vi bokat festlokal...var tvungen att boka så tidigt eftersom den är väldigt populär och hon jag pratade med när jag bokade tyckte det var jättebra att jag ringde nu eftersom det blir fullbokat snabbt, själv skämdes jag lite som ringer 1,5 år innan...
    Jag försökte att boka kyrkan också men där vart det stopp. Hon sa att jag får ringa tillbaka i augusti för då släpper hon 2010`s augusti tider. Så nu hoppas jag att vi får den kyrkan som också är populär.

• Svar på tråden Augusti 2010...
  • augusti10a

Åh va trevligt att så många redan har tillkommit!
    Har också tusen ideer om allt och jag vill planera allt på samma gång och all min lediga tid går åt till att spana runt på olika saker till kommande bröllop!
    Vi har också tänkt att börja handla lite smått redan nu så inte allt kommer på en gång...
    Ja man känner sig lätt "gammal" när man kikar runt här... :)
    Åh, va spännande att få följa alla här i tråden med planering och allt!

• augusti10a

Ja jag känner mig också rätt så ung...haha! Strunt samma åldern har ju ingen betydelse :P

• augusti10a

Jag är fortfarande kvar här!
    Var och titta in festlokalen i helgen, såg jättebra ut! Kollar runt lite på vad vi kan handla redan nu...Å vilken djungel det är med brudklänningar...Jag vill ha allihopa! Jobbigt den dagen man måste välja en...

• augusti10a

Ja det är jättemånga i andra tråden! Skönt att ha en lite lugnare tråd...hihi!
    Ja jag måste ju gå och prova ut klänningar och se vilken modell man passar i. Just nu kollar jag på axelbandslösa klänningar och det kanske jag inte alls passar i ju...hmmm....Jag har också frågat min tärna och det är ju min storesyster och självklart ställer hon upp på det! Hon blev jätteglad!
    Vad har ni tänkt att "göra" nu? Jag vill ju fixa allt nu på en gång...Känns som att man är ute så tidigt.
    Men jag kanske kan sy små rispåsar, göra en gästbok...finns det något mer man kan pyssla med? Ha det bra så länge!

• augusti10a

ja men det har du rätt i...om folk vill kasta ris på oss så får dom ordna det...fick det tipset av en kompis och hennes svärmor hade sytt såna påsar och fyllt med ris och tagt med sig och delat ut...och det är ju en helt annan sak ju...Nä jag struntar i rispåsarna...fniss...

Svar på tråden Augusti 2010...