Inlägg från: josspossgirl1 |Visa alla inlägg
  • josspossgirl1

Augusti 2010...

jag ansluter mig hit...
    Vi har bestämt att vi ska gifta oss nästa sommar... blir troligen i augusti......
    Har redan börjat inhandla lite småsaker.. hihi.. *ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR ju att planera, och som nån annan sa så måste man ju sprida ut kostnaderna

Nån som har några bra lokaltips?? Vi bor på hisingen, så helst inte alltför långt bort.

Kul att denna tråd startas så man har andra i samma sits och "pladdra med"

• josspossgirl1

ja, det är ju ett tag kvar för oss alla
    Vi ska kolla lokal om två veckor, men man kan hyra den max ett år i förväg, så vi får ge oss till tåls lite till alltså.. hihi.
    har faktiskt redan beställt klänning och fått hem.. för jag hittade min drömklänning på nätet för ett par månader sedan och den var nedsänkt till 2900 så ja var tvungen att köpa den.. hihi här planeras det för fullt, är ju så kul Vi har bara än så länge berättat för mina föräldrar, skulle sagt till sambons föräldrar i påskas, men då var det massa mer folk där så vi säger till dem när vi träffar dem nästa gång. Sedan skall ingen annan få veta förrän inbjudan skickas ut.. hihih

• josspossgirl1

tjoho på er alla
    hoppas helgen vart bra!

Vi skall gifta oss 2010-07-31
    Vi har börjat planera rätt mycket faktiskt.. skall kolla lokal om ett par veckor, för vi har tänkt boka den nu i juli, är ju faktiskt bara drygt två månader kvar till vi ska boka lokal, lika bra att göra det ett år iförväg när man bor här i göteborg.. .för att va på den säkra sidan alltså, (är ett planerings och kontroll freak )

Har faktiskt IDAG köpt servetter... jag vet, kan låta helt sjukt.. men var på IKEA och de hade fått in några (de byter ju varje säsong,d ärför var jag tvungen att köpa de nu) som hette Typ BRÖLLOP.. de har haft "vanliga tunna" förut som hetat bröllop som var vita och rosa, men nu hade de fått in en tjockare lite mer exlusiv servett som var i vitt och silver, våra färger alltså, så var tvungen att köpa dem: SÅÅÅ fina. 18 st kostade 29 kr.. dyrt för IKEA men billigt för bröllop tyckte jag

nä, nu är det ttv som gäller.. båda barnen sover så nu får man lite lugnt så här på söndags kvällen

Hej så länge!

Svar på tråden Augusti 2010...