Inlägg från: BlivandeFruF |Visa alla inlägg
  • BlivandeFruF

Augusti 2010...

vi har bokat fotograf!:D
    det känns jätteroligt och vi är så nöjda med valet (en kompis till mig som är fantastiskt duktig, hon har fotograferat mig tidigare och det blev så bra! det bästa är att hon ska fotografera ett bröllop i augusti DEN HÄR sommaren, så hon får bra träning ;D).
    När man väl har fixat en grej så känns det som att resten nästan kommer av sig själv..
    har även valt tärnor men de vet inte om det än ^__^

• BlivandeFruF

Jag funderar kring ni som redan köpt klänningar, för mig känns det jääätteeetidigt men det är tydligen många som gör så, och att även de som jobbar i brudklänningsbutiker anser att man ska vara ute i god tid.

Men känns det inte tidigt?

Fast jag är jättesugen på att gå och prova.. Men jag skulle inte köpa något än eftersom jag inte vet hur min kropp ser ut nästa år. Jag håller nämligen på att gå ner i vikt och har än så länge gått ner nästan 40 kilo (www.tungviktaren.blogspot.com). Jag har mellan 5 och 8 kilo kvar till min målvikt så om jag köper en klänning nu kanske den inte passar nästa sommar..Men jag vet inte om jag hade köpt än ändå just för att det känns lite tidigt.

• BlivandeFruF

Usch vad det känns som att pengarna rinner iväg när man ska ordna bröllop! Vi håller som bäst på att planera och tittar efter lokal men det är svårt att hitta något som är fint och samtidigt inom vår budget, buhu.

Svar på tråden Augusti 2010...