• cire

Augusti 2010...

Hej
    Flikar in, vi ska gifta oss den 21 aug 2010. Än så länge har vi bokat lokal men inte kyrka. Vi hade först den 4 sep men då var den loklalen vi ville ha inte ledig så vi fick ändra datum. Spelade inte så stor roll för oss utan det fick bli så.
    Även om man inte planerar för dullt så finns alltid tankarna i huvudet. Just nu så är vi i början av ett husbygge och vi planerar en jättestor fest i sommar...så det är lite mkt nu. men det är ju ett I- lands problem;)

• cire

zorken19...vi ska med gifta oss den 21 augusti nästa år!! vart ska ni vara? vi ska vara i varberg... jag har inte börjat kolla klänning på allvar än, tar det nog efter sommaren

• cire

zorken19...vi ska med gifta oss den 21 augusti nästa år!! vart ska ni vara? vi ska vara i varberg... jag har inte börjat kolla klänning på allvar än, tar det nog efter sommaren

• cire

Vårt färgtema blir vitt, grönt och silver, kanske liiite rosa med får se...vi har bokat lokal men inte kyrka, har inte bestämt vart vi vill vigas ännu. Men som ni sa så är det nog hög tid att kolla upp det redan nu. Lokalen vi ville ha fanns bara ledig den 21 aug så det var inget att fundera på. Tänk att det redan kan vara så bokat 1,5 år innan!!

• cire

Hello

Nu har jag ringt och prel bokat rum till gästerna på bröllopet!! Det känns lite mer verkligt när man faktiskt bokar nåt än när man bara går och tänker....Åhh så kul!!

• cire

Hej tänkte vi kunde göra en lista på när alla gifter sej! Kopiera och fyll på listan, kan vara kul att se hur det är fördelat;)försök att sätta in i ordning så är det lättare. och det är givetvis 2010 vi pratar om...

cire 21 aug

• cire

Ullis33 vart ska ni gifta er och ha festen? Såg att vi har samma datum!! vi bor i onsala men kommer att ha festen i varberg på fästningen.

• cire

vi har också kunnat prel boka...och precis som giz83 sa så hör de av sej om nån mer skulle vara intresserad av samma datum.
    men försök att höra med dom igen om det går att prel boka, det låter ju konstigt att det inte skulle göra det...

• cire

Hej
    Jag måste bara berätta: Igår kom min tärna och hälsade på med sina barn som förövrigt är kusiner till våra, och hon hade en present med sej till mej. Jag fick en jätte fin bröllopsbok! Den innehåller allt man kan tänka sej från planering av fest till hår, och kläder. Åhh hon kommer att vara världens bästa tärna!!

• cire

Boken jag fick heter "Bröllop inspiration glädje och flärd" av Evy jonsson. Den har en planerings guide med.

Svar på tråden Augusti 2010...