Inlägg från: Evepeve |Visa alla inlägg
  • Evepeve

Augusti 2010...

Här vill jag oxå va me!

Vi ska gifta oss den 14 augusti 2010. Kyrkan är bokad och klänningen köpt (hittade en begagnad så man får ju passa på). Nu undersöker vi var vi vill ha festen.

• Evepeve
    Bettertogether skrev 2009-05-11 10:35:53 följande:
    Välkommen med Evepeve! Jag har också, liksom du hittat mej en begagnad klänning redan :)
    Tack så mkt!
  • Evepeve
    giz83 skrev 2009-05-11 10:50:01 följande:
    välkommen evepeve!!vad har ni funderat på för ställe då?ska det vara stort litet eller mittemellan...har ni funderat på vilka ni ska bjuda? ska ni ha ett stoort bröllop eller ett lite mindre?oj vad det blev värsta förhöret här...men jag är bara sååå nyfiken av mig...hihi
    hehe, tack!

Vi ska ha ett litet med de allra närmsta, vi blir max 25 pers. Så vi funderar på att ha festen på nån restaurang, så vi slipper att tänka på att fixa saker till festen, bara sitta o äta o mysa liksom. Det finns ett jättefint ställe i helsingborg som bara har öppet på sommaren som ligger med utsikt över staden och öresund, jättevackert både inne och ute. Vita tyger i taket o frächt. Det är vi mest intresserade nu. Vi ska bara smaka maten där men har hört att det ska vara väldigt bra.

Ni då, stort eller litet??
  • Evepeve

Kul att ni alla är i ungefär samma stadium i planeringen! Får oxå höra att vi är ute i så god tid. Vi har som sagt bokat kyrka och nu håller vi på att vela över var vi ska ha festen. Tycker det e svårt... Men vi har iaf en favorit som vi ska försöka satsa på.

Hur e det me tärnor och bestman? Måste man ha sånt. Har liksom aldrig tänkt på det direkt. Det e ju trevligt men vi ska ha ett så litet bröllop så det känns nästan överflödigt för oss.

• Evepeve

Energy: Välkommen! Vi ska gifta oss den 14e :)

• Evepeve

oh, lyckorus! Vi ska åka o titta på ett ställe som verkar helt perfekt för festen. Lite dyrt kanske... men va tusan, det får man ta! Lr va säger ni, 950/kuvert o då ingår allt från fördrink till tårta. dricka under hela middagen. Vi ska vara max 25 st så det e ju inte såå blodigt.

• Evepeve

Energy 14 aug
    Evepeve 14aug
    cire 21 aug

• Evepeve

Ne, det e ganska ok. Jag hoppas bara att inte restaurangen vi siktar på är bokad just det datumet. Vi ska dit o prata med dom nästa vecka, hoppas!
    Ja det var på väg att gå riktigt tokigt där med datumordningen :)

• Evepeve

Jo det var det jag skulle göra men då sa dom att man kan bara boka genom att sätta in 3500 kr till dom. Dom pengarna dras sedan bort från slutnotan. men om man inte vill ha den så får man ju inte tillbax pengarna.. Så vi får snällt vänta...

Svar på tråden Augusti 2010...