Augusti 2010...
Här vill jag oxå va me!
Vi ska gifta oss den 14 augusti 2010. Kyrkan är bokad och klänningen köpt (hittade en begagnad så man får ju passa på). Nu undersöker vi var vi vill ha festen.
Här vill jag oxå va me!
Vi ska gifta oss den 14 augusti 2010. Kyrkan är bokad och klänningen köpt (hittade en begagnad så man får ju passa på). Nu undersöker vi var vi vill ha festen.
Kul att ni alla är i ungefär samma stadium i planeringen! Får oxå höra att vi är ute i så god tid. Vi har som sagt bokat kyrka och nu håller vi på att vela över var vi ska ha festen. Tycker det e svårt... Men vi har iaf en favorit som vi ska försöka satsa på.
Hur e det me tärnor och bestman? Måste man ha sånt. Har liksom aldrig tänkt på det direkt. Det e ju trevligt men vi ska ha ett så litet bröllop så det känns nästan överflödigt för oss.
Energy: Välkommen! Vi ska gifta oss den 14e :)
oh, lyckorus! Vi ska åka o titta på ett ställe som verkar helt perfekt för festen. Lite dyrt kanske... men va tusan, det får man ta! Lr va säger ni, 950/kuvert o då ingår allt från fördrink till tårta. dricka under hela middagen. Vi ska vara max 25 st så det e ju inte såå blodigt.
Energy 14 aug
Evepeve 14aug
cire 21 aug
Ne, det e ganska ok. Jag hoppas bara att inte restaurangen vi siktar på är bokad just det datumet. Vi ska dit o prata med dom nästa vecka, hoppas!
Ja det var på väg att gå riktigt tokigt där med datumordningen :)
Jo det var det jag skulle göra men då sa dom att man kan bara boka genom att sätta in 3500 kr till dom. Dom pengarna dras sedan bort från slutnotan. men om man inte vill ha den så får man ju inte tillbax pengarna.. Så vi får snällt vänta...