Inlägg från: sindri |Visa alla inlägg
  • sindri

Augusti 2010...

ja de inte kul att vänta men de gör ju att man kan hinna fixa med små saker som man vill ha. och se om man hittar några små fynd på vägen;)

• sindri

hej nu ska jag och mina tärnor åka och beställa våra klänningar de ska bli så kul gott att få de gjort så har man den kostnaden detta året gud va tråkigt praktisk jag låter men men.

• sindri

de verkar vara en bra helg7/8 då ska vi oxå gifta oss och de verkar vara många fler

• sindri

ja tycker att de verkar jätte mysigt

• sindri

e de någon som vet vart man kan köpa kanderlabrar hyfsat billigt vi ska ha ca 10 stycken på borden.

• sindri

nja tommelila e en bit bort bor nära borås. men ja ska en sväng till geekås om nån månad så vi ska se.

• sindri

vi har varit på bröllop så e vi hemma igen något mör men de va kul man blir ju lite knäpp och tittar på alla detaljer som man tycker om eller skulle göra annolunda:) men de va bra.

• sindri

på lördag ska vi åka och beställa min coh mina tärnors klänningar de ska bli så kul.

• sindri

vi har varit och tagit mått på min och tärnornas klänningar så nu e de bara att vänt ja e jätte nöjd en brudklänning och under kjol plus två tärn klänningar kostade 7800 de tycker ja e ett riktigt fynd de är så spännande att se klänningen live sen hi hi.

• sindri

de är kina klänningar men ja har beställt dom igenom en svensk tjej men ja e jätte nöjd:)

• sindri

jo de är lite tidigt tycker ja med men jag har beställt med korsett snörning så att ja kan gå upp och ned i vikt lite. men den största anledningen är att vi ska ha råd att köpa min favorit klänning så måste vi sprida ut kostnaderna tyvär hade jag kunnat så hade vi fixat allt de sista halv året men de går inte.

• sindri

nu börjar ja bli lite orolig för jag läste i en tråd att tocl ringarna ska gå upp 30-40 % i pris hur i hela friden ska man göra nu då. ska man köpa ringar nu innan eller ska man skita i de och hoppas på att man har råd när dagen kommer?

• sindri

å ja har fasnat i planeringen vi får inte boka kyrka för än i augusti och då känns de lite knivigt att fortsätta men alla pappers saker som jag gärna hade börjat med. tänk om ja inte kan få den dagen eller tiden vi vill ha vist de är ett litet skit problem igentligen men de e kul att ha nått att pyssla med. ja tror ja ska be min sambo att ringa kyrkan i morgon eller på måndag och kolla om vi inte kan få boka iallafall de är så långt tiil augusti.

• sindri

haha jag e så glad att ja har en så underbar sambo han ringde och bokade vårat kyrka och de gick jätte bra fast när ja hade kontakt med dom så sa en präst att man inte fick boka förän i augusti:)

Svar på tråden Augusti 2010...