Augusti 2010...
giz83 7:e augusti
Waldekranz 7:e Augusti
Energy 14 aug
Evepeve 14aug
cire 21 aug
Ullis33 21 Aug
giz83 7:e augusti
Waldekranz 7:e Augusti
Energy 14 aug
Evepeve 14aug
cire 21 aug
Ullis33 21 Aug
evepeve
va konstigt! för vi kunde prel boka...och såå ska de kontakta oss om det är någon annan som är intresserad av det datumet. och det var helt ok...
sen när vi väl kommer att boka så måste vi betala en deposition på 1000 kr...
låter jätte skumt att man inte kan prel boka...tror att jag har hakat upp mig på det där....hihi
men fråga snäll då...om ni kan få göra det...
TILL TS!!
kan inte du lägga upp den där listan så kan man se redan i trådstarten vilka som gifter sig när!!
vore skoj...o så kan du bara uppdatera när du ser att någon lagt till sitt namn!
bettertogether
va kul...jag ska ha en näbb som kommer vara runt den tiden...min m2b:s kusin...ska bli skoj, hon och vår son ska gå tillsammans...de kommer att vara såååå söta...hihi
och sen är det ju alltid skönt att ha en vän som har varit med om samma sak och vet hur det känns...=)
energy
blev utan??? hur lyckas man med det?
nej det kommer deffenitivt inte att se konstigt ut
energy--> men fy va elakt av prästen! hur kan man göra så? hade han bråttom hem eller nått?
men va kul att ni kan få göra om det igen då...=)
och se till att inte ha samma präst igen då...hahha
sindri--> ja jag kan hålla med energy...börja med festhäftena...eller om du ska göra nått annat själv...som lite dekorationer som inte kommer hamna ivägen eller störa er vardag...men jag håller med dig om att det är lite trist när det inte finns saker man kan pyssla me...men om ni ska göra er tårta själv så kan du ju alltid öva att göra dekorationerna som ska vara på...=)
det ska jag göra...o vill du ha tips så gå in på brollopstorget.se/Forum-1-15/m3401375.html den här tråden så kan du få en massa bra tips o trix om hur man ska göra vissa saker
bettertogether--> hahahaha...ja det är svårt när man fastnar ordentligt...=)
jag har också drömt en del sånna drömmar...skit jobbit...man vill verkligen att tiden ska gå fortare...=)
energy---> ja jag har hittat min klänning...kolla i mitt galleri får du se...men jag ska ha den me gröna broderier o grönt band (mossgrönt) och så ska jag lägga till halvmåneformade axelband och hjärtformat över bysten
kolla på bilden så förstår du...=)
ullis...din klänning va super fin...=)
riktigt snygg...=)
jimlin--> jätte vacker klänning och då båda klänningarna.
om du vill få den upp sydd i kina kan jag rekommendera dressway.org de har gjort en jätte fin middagsklänning till en vän till mig och hon var jätte nöjd med den...de ska även göra ALLA deras kläder hennes brudklänning, hans kostym och alla barnens kläder...sen har hon jätte fina ringar och annat skoj...
kolla på hennes sida så får ni en idé av vad som gäller.
och hon ska också göra min klänning...=)
och om hon inte har en klänning som du tycker är fin så kan du skicka en bild på den du vill ha så syr de upp den åt dig.
jag hoppas att det här inte ses som reklam på ett sätt som skulle kunna gynna mig eller nån jag känner, för det är det inte. men jag har bara hört bra om henne.
så moderatorer om jag gjort fel så säg till...=)
JimLin--> jag har två böcker som jag inte använder...där det står en del skoj skrock o tips o traditioner....du kan få köpa de av mig om du vill....250:- för båda + porto
JImLin--> jaha...ok...men det har jag inte...
men kolla på marthastewart.com tror jag att de e
hon har nån sån bok som sak vara bra.
ska kolla på den där...låter bra...
energy--->för mig är du alltid välkommen här på augustitråden!
men varför bytte ni datum? hängde inte riktigt med i ditt inlägg! eller har jag missat nått?
jag vet ju att du haft struligt, men ja, ville inte missförstå....
och du behöver inte säga nått om du inte känner att du vill.
men kul att du stannar kvar här hos oss... tråkit när folk bara försvinner...
JimLin--> va skönt!! jag sitter me min sista tenta just nu...så det känns underbart att kunna få göra klart den. och sen ha sommaren över till annat...wiiii
va skönt att ha det stora klart...vi har också fixat det stora...=)
band komemr jag att få av min morbror som är musikproducent, så det är såå skoj...en av hans gamla bandmedlemmar kommer att sjunga o spela för oss...jag är sååå glad över det!