• novia72

!!!!!!!!!!!!!svensexa !!!!!!!!!!!!! :) :) :)

Vill bara berätta... :) :) Det här är sååååå kul!!!

Jag ska på "tjejmiddag" på fredag! Jag har vetat att ngt varit p g ang. svensexan men inte hört när, hur etc!!

Igår gick jag och anmälde oss båda till en intensivkurs i tango under HELA!! helgen men så kom jag på att OJ DET ÄR JU VÅRAN SISTA HELG ... svensexan??? Nu hörde jag av Marskalken att ngt lär hända på FREDAG!!! :) :)

hahaha det lär ju bli vingligt på dansgolvet på LÖRDAG MORGON :) :)

jag känner mig sååååå himla taskigt som inte förvarnar min älskling!

De kommer att vara sååååå ONDA mot honom & jag vet om det!!! De kommer att ge igen för allt han gjort som ungkarl under de senaste 38 åren!!! ;)

• Svar på tråden !!!!!!!!!!!!!svensexa !!!!!!!!!!!!! :) :) :)
  • Sååå lurade

HÄr blir det svensexa på lördag och jag är inte orolig att de ska vara dum, men jag själv har fixat barnvakt med mamma och hela lördagen ska jag bara ägna åt mig själv och lite bröllopspyssel...

Men nej du ska inte förvarna, jag skulle bli besvkiken om jag blev förvarnad. Däremot ska jag gå upp varenda lördag morgon och vara fixad med fräsha underkläder inför min möhippa.. Hatar att bli utsläpad och vara ful

• novia72

Självklart tänker jag inte förvarna - känner mig lite ond bara- därför skriver jag av mig här!!! Ingen som känner mig skulle kalla mig för pokeransikte.... :) :)

Jag är inte orolig, han har säkert förtjänat det här!! :) :)
    Det är bara det att JAG vet att han ÄR SNÄLL innerst inne!!!
    :) :) :) :)
    ...det vet inte hans lillebror ;)....och andra vänner som han har gjort/ordnat svensexor åt!!! :)

• Miss Biii

haha, ja allt kommer ju tillbaka lixom, hihi, men man ser väl alltid tillbaka på det som en kul upplevelse.... en kompis man fick gifta sig lite öm i kroppen efter en HÅRD(!!) svensexa som gav men nga veckor efteråt...
    Men lycka till med ditt poker fejs!

• Sååå lurade

Jag har en kusin som skickade ut sina inbjudningar med 10 dagars varsel, för blivande maken var livrädd för vad han skulle få göra på en svensexa. Nu vet jag inte om de tog det efteråt, men man kan ju ana vad han har varit med och arrangerat

• novia72

Jag tror att han kommer att ha kul.... jag är väldigt säker på att han inte förväntar sig ngt!!!!

Frågan är nu??? HUR VÄCKER JAG HONOM TILL KL 10.00 PÅ LÖRDAG???

Intensiv tangokurs hela helgen!!!! :) :)

• novia72

Jag tror att han kommer att ha kul.... jag är väldigt säker på att han inte förväntar sig ngt!!!!

Frågan är nu??? HUR VÄCKER JAG HONOM TILL KL 10.00 PÅ LÖRDAG???

Intensiv tangokurs hela helgen!!!! :) :)

• Sååå lurade

Å jag blir galen. Min M2B har fått influensa och är hemma från jobbet första gången på våra 11år tillsammans... och säger att om jag vet nåt om svensexa så får jag avstyra det i helgen... O hur f-n gör man det när det är folk som kommer som har över 20mil hit... Jag har meddelat grabbarna, men vi hoppas att han tillfrisknar... å jag som dessutom sett fram emot en helg alldeles själv..

• novia72

jag har fått veta mer - mkt mer nu- menvill inte berätta ngt nu...är lite rädd för att det här FORUM kan ha "öron" :) min älskade sambo är en mkt nyfiken person :) :) '

lovar att berätta mer sen!!!

Hur går det för er???

• Vid havet
    novia72 skrev 2009-03-13 12:44:03 följande:
    om 2 timmar försvinner min blivande man
    Vad spännande!! Min svåger ringde igår och ville prata lite svensexa, vilka killar som skulle bjudas etc. Superroligt!! Jag vill verkligen att han ska få en rolig och galen svensexa så jag är jätteexalterad - även om det är aktuellt förrän till sommaren.

Du får berätta sen vad de gjorde och vad han tyckte!
  • novia72

Nu kan jag berätta lite mer FÖR NU ÄR HAN KIDNAPPAD :) :) Vi skulle på rutinkoll hos barnmorskan kl 14.00 och när vi kom ut stod hela gänget utanför och väntade med en nappflaska DET SÅÅÅÅÅG UT SOM COLA!!! :) :) :) :) Han sa bara en sak - som han aldrig skulle säga till mig : the B-word :) :) som om jag hade varit med och planerat :()

Han är skidsalpinist & HAMMARBYARE.... så de tänker slänga ner honom från Hammarbybacken!!!! :) :) :)

Jag tycker så synd om honom :) :) :)

han smsade PRECIS: "RÄDDA MIG!!!!!"

moahahahahaha

• Vid havet

Hahaha du tycker inte ett dugg synd om honom.

Låter som han kommer ha en del att berätta i morgon.

novia72 skrev 2009-03-13 15:05:45 följande:
    Nu kan jag berätta lite mer FÖR NU ÄR HAN KIDNAPPAD :) :) Vi skulle på rutinkoll hos barnmorskan kl 14.00 och när vi kom ut stod hela gänget utanför och väntade med en nappflaska DET SÅÅÅÅÅG UT SOM COLA!!! :) :) :) :) Han sa bara en sak - som han aldrig skulle säga till mig : the B-word :) :) som om jag hade varit med och planerat :()Han är skidsalpinist & HAMMARBYARE.... så de tänker slänga ner honom från Hammarbybacken!!!! :) :) :) Jag tycker så synd om honom :) :) :)han smsade PRECIS: "RÄDDA MIG!!!!!"moahahahahaha
  • Sååå lurade

OM 12timmar blir min M2b kidnappad, han har piggnat på och de kör som det är tänkt förutom den första aktiviteten eftersom han känner sig öm i luftrören. Han är en friluft och sportsmänniska som tävlat i olika sporter på skilda nivåer, därför ska det tävlas i motorsport, skytte och golf, sen blir det grillkväll med grabbarna i en stuga ute i skogen. han kommer att få en toppendag. vet att de här grabbarna är snälla... tror inte jag får nåt hjälp sms Är så glad för hans skull att så många engagerat sig....

• novia72

.....han klagar på huvudvärk!!! :) :) !) Snowboard från Hammarbybacken 2) middag på restaurang 3) VIP rummet på Biljardklubb :) Han hade kul..

Berätta hur det gick sen! ;)

• jos79

Min blivand man blev kidnappad för en och en halv timme sen... Hoppas att han får lika roligt som jag hade förrra helgen

• novia72

jag blev också "hippad" igår - en vanlig men UNDERBAR & GOD TJEJMIDDAD- jag är höggravid så jag hade inte klarat mer.... ;)

det snackades svärmödrar och f.d fiasko/pojkvänner/dejter/strul/KK...jag, ni förstår....gud va kul det va!!! Vad man glömmer!!! SOM TUR ÄR!!!! :) :)

• Sååå lurade

Vad kul att ni hade en trevlig tjejmiddag igår. Min sambo är nu ute på sin svensexa, men övveraskningen höll på att gå åt skogen... Han avvek från aaktiviteterna som ändå blev av i morse för att han inte hade matsäck med sig. Så istället kom hela grabbgänget utramlandes ur en hästfinka på tomten Han började ana något sista kvarten innan för han såg att en av hans kompisar ringde till mig... Mne spelar roll, han kommer att få hur kul som helst...:-d Och jag är själv hemma och pysslar

JOS79 vad gjorde ni och vet du vad sambon ska få göra?

Svar på tråden !!!!!!!!!!!!!svensexa !!!!!!!!!!!!! :) :) :)