• Sååå lurade

!!!!!!!!!!!!!svensexa !!!!!!!!!!!!! :) :) :)

HÄr blir det svensexa på lördag och jag är inte orolig att de ska vara dum, men jag själv har fixat barnvakt med mamma och hela lördagen ska jag bara ägna åt mig själv och lite bröllopspyssel...

Men nej du ska inte förvarna, jag skulle bli besvkiken om jag blev förvarnad. Däremot ska jag gå upp varenda lördag morgon och vara fixad med fräsha underkläder inför min möhippa.. Hatar att bli utsläpad och vara ful

• Sååå lurade

Jag har en kusin som skickade ut sina inbjudningar med 10 dagars varsel, för blivande maken var livrädd för vad han skulle få göra på en svensexa. Nu vet jag inte om de tog det efteråt, men man kan ju ana vad han har varit med och arrangerat

• Sååå lurade

Å jag blir galen. Min M2B har fått influensa och är hemma från jobbet första gången på våra 11år tillsammans... och säger att om jag vet nåt om svensexa så får jag avstyra det i helgen... O hur f-n gör man det när det är folk som kommer som har över 20mil hit... Jag har meddelat grabbarna, men vi hoppas att han tillfrisknar... å jag som dessutom sett fram emot en helg alldeles själv..

• Sååå lurade

OM 12timmar blir min M2b kidnappad, han har piggnat på och de kör som det är tänkt förutom den första aktiviteten eftersom han känner sig öm i luftrören. Han är en friluft och sportsmänniska som tävlat i olika sporter på skilda nivåer, därför ska det tävlas i motorsport, skytte och golf, sen blir det grillkväll med grabbarna i en stuga ute i skogen. han kommer att få en toppendag. vet att de här grabbarna är snälla... tror inte jag får nåt hjälp sms Är så glad för hans skull att så många engagerat sig....

• Sååå lurade

Vad kul att ni hade en trevlig tjejmiddag igår. Min sambo är nu ute på sin svensexa, men övveraskningen höll på att gå åt skogen... Han avvek från aaktiviteterna som ändå blev av i morse för att han inte hade matsäck med sig. Så istället kom hela grabbgänget utramlandes ur en hästfinka på tomten Han började ana något sista kvarten innan för han såg att en av hans kompisar ringde till mig... Mne spelar roll, han kommer att få hur kul som helst...:-d Och jag är själv hemma och pysslar

JOS79 vad gjorde ni och vet du vad sambon ska få göra?

Svar på tråden !!!!!!!!!!!!!svensexa !!!!!!!!!!!!! :) :) :)