Fenixx skrev 2009-04-03 10:21:27 följande:
giz83>> välkommen, din tänkta klänning är kanonfin. just med budgettips så är ju att ni låter nån vän agera som fotograf istället för anlita en. ha bröllopsnatten hemma, ni kan ju mysa till med fina lakan, ljus, lite gott att dricka osv...använd er av naturen vad det gäller att dekorera i lokalen, och skriv tex på stenar, löv som placeringskort.kanske nån vän/släkting har en fin bil ni kan få ¨åka i som transport?leta runt överallt vad det gäller skor till dig, jag hade sån tur att jag hittade mina perfekta skor för 39kr på coop!!
hej tack för bra tips...vi ska gifta oss borgerligt i den lokal som vi hittar, fotograf ska min morbror o mamma vara så det är fixat, och gratis musik.
och placeringskorten har jag faktiskt haft en idé om att ha löv så det har jag tänkt på redan. =)
och skor...ja , de ska jag hitta nånstans! hihi
maten ska vi göra själva, eller rättare sagt så mycket som möjligt ska vi göra själva.
klänningen har jag faktiskt hittat på tradera hahaha...så det är klart vart den ska komma ifrån iaf...=)
ska kolla det där med coop och maxi för å se var jag kan hitta, men det kommer nog att bli senare, för som sagt vi har vårt datum satt till 7 augusit 2010!
oj oj oj vad mycket jag redan hade fixat/tänkt på...men jag undrar ändå om det är nån som har andra bra spartips?!