• Fenixx

Bröllop 2010 nr 6

MissM>> blir kanon med klänningen. måste vara en känsla med den på.

idag ska vi på kalas för min mamma. jag har på ett A4-papper klippt ut bilder på en en ring, tårta, champagneglas osv och sen klippt ut bokstäver så det står 3juli 2010 och så en svartvit bild på en riddare med lady. får vi se hur många sekunder det tar innan hon kopplar.
    står som vanligt "Grattis" på kuvertet. haha

• Fenixx

ja blev en höjdare. mamma öppnade kuvertet och öppnade pappret(hade böjt det till a5) och tog några sekunder, sen såg man när hon fattade på hennes mimspel. hahahah

hon blev jätteglad och rörd och ser såå fram emot det. kan lägga in bild här sen och visa hur jag hade gjort haha.

• Fenixx

sundance>> förstår att du måste tycka det är jobbigt! men sen undrar jag om han MÅSTE gå på varenda av dessa fester? och kan inte du få följa med på nån av dem?
    tycker du ändå kan ta upp lite med han så han ser det från din sida..hur hade han tyckt om det vore tvärtom??

• Fenixx

bettertogheter>> åh vad roligt, skoj att överraska så ju.
    ja sambons mammas reaktion var härlig med högt "YES". kändes ju bra haha.

• Fenixx

tokisen>> åh skoj med bestämt datum, blir det ju kortare tid att vänta in med.

bettertogether>> ja men bättre att boka 1år innan än att vänta och så är ens datum och tid upptagen!

yatzy86>> men går dem inte att beställa från någon annan affär eller så då?

• Fenixx

chenda86>> jobbigt att behöva gå och vänta...får ringa exakt när dem öppnar den dagen och boka.

själv så har vi ju tillfrågat den blivande bestmannen och han är redan nu jätteintresserad och kollar runt efter grejer, kläder, till svensexan osv, jätteskoj.

• Fenixx

makupala>> inga. jag har ballerina-skor.

• Fenixx

välkommen till oss suzem!
    vi har även en juli-tråd du även kan hoppa på!
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3309246.html

vi kommer sova på hotell dagen innan bröllopet också. just för det är en annan stad och för att bara koppla av lite ihop innan det drar igång. även dagen efter och då får vi ha rummet tills eftermiddagen på söndagen. och med häärlig jacuzzi.

jag grejar aldrig med mina naglar annars, men jag ska gå och få mina fixade för den stora dagen. för göra några dagar innan så jag hinner vänja mig haha.

• Fenixx

rosesarered>> ja finns ju många fina gummistövlar nuförtiden, är ju ett bra förslag om det är dåligt regn. och roligt inslag för bilder med.

MissM>> nää ska inte ha för långa naglar, men får ha något lite snyggare då jag inte har vääldigt korta naglar själv haha.

mysifer>> härligt med så mycket på gång!!

• Fenixx

suzem>> vad ska ni ha för tema, färger? vad för slags lokal? här är vi nyfikna förstår du och älskar bilder.

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6