• Fenixx

Bröllop 2010 nr 6

välkommen hit smilla.

jo vi har kommit ganska långt i planeringen, står på min sida vad vi gjort hittils. nu är det ju ändå inte såå långt kvar till vårat år.

jag fick för längesen ett tips om ett ställe som gjorde både hår och smink, ringde dem nu och dem var så trevliga och då jag inte bodde i stan så skickar dem mig papper och broshyrer med deras paket och priser...

var ett ställe på bröllopsmässan jag var, men dem var svindyra!

• Fenixx

ja kika runt kan man ju redan göra iallafall även om ni inte gjort klart med budgeten.
    även leta efter fotografer ni gillar, festlokaler osv och jämföra priser och annat...

• Fenixx

vart ska ni åka till då?

vi ska först samma år åka ner till medeltidsveckan i visby, sen längre fram åker vi till skottland.
    vi har 50 000kr som budget, och önskar oss pengar till bröllopsresan.

har du hittat en klänning du gillar så slå till, du har ju ändå tid på dig att hitta en annan ifall den inte var som du tänkt eller göra några ändringar.

• Fenixx

ja den klänningen blir nog jättebra, tycker du ska slå till.

jag röstar på italien, pandis! alltid velat dit.

• Fenixx

ah ja det är ju viktigt när barn ska med.

• Fenixx

Glöm nu inte heller på söndag när tv3´s bröllopsprogram börjar med. alltid värt att kika på, så man får ut lite av ens bröllops-energi.

• Fenixx

jaa hoppas nu du får dina bubblor!!

• Fenixx
    Smilla1983 skrev 2009-03-12 15:41:21 följande:
    Har ni här inne skickat ut "save the date" eller inbjudningskort ännu?
    nej funderade ett tag på save the date tillsammans med julkorten...

vi kommer skicka ut våra inbjudningar i början av februari nästa år. då är det 5mån kvar, just pga av att det är i semestertider och folk kan hinna fixa kläder i temat.
  • Fenixx

får ni ha en trevlig helg tjejer!

ska snart ut på afterwork med några arb.kamrater och äta och dricka lite gott.

• Fenixx

åh vad skoj med era inköp! alla bäckar små.

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6