• chenda86

Bröllop 2010 nr 6

Hej!

Åh augusti är en go månad! Jag tror faktiskt att det finns rönnbär, men dom är inte riktigt så knallröda som dom är på senhösten... Kolla det i år, det är ju liksom gratis... och snyggt... Gud vad härligt med dom färgerna... Det blir sån myskänsla

Bettertogether skrev 2009-03-18 16:09:50 följande:
    Augusti gifter vi oss... Så det är ju inte precis typiska "augustifärger", men när vi gjorde brudbuketter i skolan fick vi teori där det stod vilka färger som passar till vilka brudar... Och vilken tur att mörka temperamentsfulla brudar ska ha just de färgerna :DNä, jag vill ha varma färger, så då får det blir mycket orange/rött/gult. :)Slutet av augusti finns väl inte rönnbär?? Synd isåfall, för det skulle ju passa hur bra som helst! :D
  • chenda86

Haha, jo samma här! Känner mig nog ganska säker på färgerna ändå... får se vad mannen känner dock...

Bettertogether skrev 2009-03-18 16:12:38 följande:
    ...fast om jag känner mej själv rätt så hinner jag ändra mej minst tusen gånger innan det blir dags :D
  • chenda86

Tittade på dina bilder fenix! massa fint!

Var roligt att se bilden där det bara är en ring, det är den ringen (utan sten) som jag har som förlovningsring. Är det den ni ska ha som vigselring? Fantastiskt snygg :D

Fenixx skrev 2009-03-18 16:06:40 följande:
    nu flummade jag iväg...snödroppar har vi ju, inte vitsippor. sorry. haha
  • chenda86

Ja naturmaterial är ju kanonbra... å billigt :)

Trädgårdsmästare! Gött! Då vet du vad som funkar ihop och så!

• chenda86

Min frisör fixar mitt hår, är inte så mkt att fixa, mest klippa till det (är ju korthårig) .

Makeup kommer en kompis att fixa, hon e makeup artist (måste skryta lite: Hon har sminkat för miss world tävlingarna) jag är så himla kass på att sminka mig själv, även fast jag gör det varje dag. Men på bröllopsdagen känner jag att jag vill göra det extra fint med foundation etc...

• chenda86

Jag bara måste berätta om min morgon! Den har vart hemsk!

Jo först hade jag glömt att ställa klockan.
    Sen när det var dags och duscha, jag klev in i duschen så halkade jag.
    Sen när jag väl kom på benen å började duscha så ringde telefonen, då blev ja svinrädd å höll på att halka igen, men klarade mig. Svarade i tele, det var festvåningen som ville ändra tid för titt. Så det var tur att jag svarade för dom har sökt mig innan. Sen gick jag in i duschen igen å började att skölja av balsam... DÅ går brandlarmshelvetet igång!!! Tror ni inte att jag är på väg att halka då?! Klarar mig då med... springer ut ur duschen... helt nude... (en synd för gudarna) helt panikslagen... Hunden är orolig, den låter ju inte lite den där. Får tag i en stol så att jag kan nå skiten.... Sliter loss den från mojängen den sitter på... den tjuter... Får jag loss batteriet?? NÄÄÄ.... de där larmen tjuter inte lite heller... Till slut får jag av den... då är jag nästan gråtfärdig... FY F*N! Nu sitter jag i soffan å varvar ner... PUH!

• chenda86

m2b fyller 26 i maj, jag ska ge honom något som han verkligen sagt att han önskar sig:
    Scrubs dvdbox. Han kom häromdagen och sa: "Älskling, när jag ska vara pappaledig, så vill jag ha hela serien av scrubs att sitta å titta på när barnet sover"

Kanske ska tillägga att nej, jag är inte gravid och vi har inte planerat att bli det än på ett tag... Så himla sött sagt! SÅ Scrubs it is!

• chenda86

Måste bara hänga på er där med att inte bli tagen på allvar för att man är ung/ser ung ut! Klev in i en bröllopsbutik häromdagen för att kolla lite på olika tiaror.. när jag kom in så tittade expediten på mig och när jag ställde mig och kollade på tiarorna frågade hon mig: "Behöver du hjälp att hitta något till din bal lilla vän?" fan jag hade lust att kasta tiaran jag tittade på i huvudet på kärringen... Jag svarade lugnt och sansat "Nej, jag kollar lite idéer till mitt bröllop"

"Åh herregud! GIfta sig så ung!! Hur gammal kan du vara, 19?"

Det är väldigt trevligt att få den reaktionen alltså! Varför ska folk alltid lägga sig i, kan dom inte bara vara serviceminded och släppa sånna grejer och bara hjälpa en?

Jag fick till det väldigt fint och sa innan jag gick: "Den där tiaran finns på nätet, 150:- billigare."

Jag kunde inte låta bli!

• chenda86

Hej Hej! Bor i Göteborg, och ska även gifta mig i göteborg :)

• chenda86

Kolla på efter tio på tv4 efter tio :) Det handlar tydligen om bröllopsklänningar sa min kära bror :) han ringde mig för att berätta om det :D

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6