Bröllop 2010 nr 6
jag skulle tycka vitt, grönt och rosa (om ni båda vill ha rosa, vilket min gubbe skulle ta livet av sig för att ha på bröllopet) men annars allt som har ljus i början , ljus röd (korall) , ljusgrön, ljus blå etc.
jag skulle tycka vitt, grönt och rosa (om ni båda vill ha rosa, vilket min gubbe skulle ta livet av sig för att ha på bröllopet) men annars allt som har ljus i början , ljus röd (korall) , ljusgrön, ljus blå etc.
vi kommer att ha vitt, orange och brun som tema , vi gifter oss i september...
näbbklänning har jag redan en , men vi vet inte om vi ska ha en näbb än, har kvar näbbklänningarna som jag och min syster hade när vi var små , och våran ev. blivande näbb borde kunna ha någon av dem åldersmässigt, och kroppsmässigt också tror jag, men man vet inte, det är ju 1 ½ år kvar. Men vi kommer inte fråga min m2b´s bror förrens de har bestämt om de vill ha med sig barnen eftersom de bor en bi bort.
tärnklänningar funderar jag på att köpa de närmasste månaderna, vill inte att de ska ta slut, bild finns i galleriet.
underkläderna kommer jag också att beställa samtidigt som klänningarna,.
jag kommer att fixa mitt smink själv, men det är mest för att jag vet hur jag vill ha det och gillar att sminka mig själv , håret ska jag nog också fixa själv annars är min tärnas vän väldirg duktig både på smink och hår så annars kanske hon kan hjälpa till lite...
annars kommer jag att fixa båda två själv.
välkommen hit Alvastar.
jag vet att jag vill ha en klänning med spets eller någon sort av brodyr.
Önskar mig i födelsedagspresent av gubben en heldag i uppsala och besöka alla bröllopsbutikerna för att testa lite klänningar, mest för skojsskull men också för att få se och KÄNNA på några, sen får vi se om jag ändrar mig efter att fått lite olika modeller på mig.
Men jag tycker också att klänningarna är roligast.
jag känner en frisör som brukar klippa mig ibland, men hon kan inte göra några håruppsättningar, frågade till min bal om hon kunde göra det.
jag är lite orolig att min farmor inte kommer att komma på vårat bröllop.
Hon har en förmåga att ALLTID hoppa av eller inte dyka upp.
Hon kom inte på studenterna, på födelsedagar kommer hon inte, även om klaset är i samma stad kommer hon inte.
Nu känner jag att vårat bröllop ligger risigt till, även om hon älskar när vi får barn och förlovar oss och så , så hoppar hon ALLTID av och dyker inte upp.
Farfar får nåsta alltid komma själv, för hon orkar inte komma.
hon hittar alltid på att hon är sjuk, har ont eller har kompilkationer av någon med. som hon tar.
Vad kan man göra?
- behövde bara skriva av mig..
jag ska gifta mig i september. den 25 sept. för att vara exakt.
jo, jag kan förstå att om man är gammal och så att man inte orkar, men hon är inte ens 70 år än, nej jag får väl be min pappa tala vett med henne, hon behöver ju inte stanna över middagen om hon inte orkar vara kvar. Bara hon vill komma till vigseln är jag nöjd
- hur tänker ni kring barn? , idag var det kalas för min syster som fyllde år tidigare i veckan och våra kusiner var där, de är 5 resp. 7 år gamla. Föräldrarna bryr sig inte om vad barnen gör, serverar inge fika till dem utan de får den som bjuder hjälpa barnen med och sedan får barnen gå från bordet och leka. Och sedan tittar man inte till barnen på över 2 timmar, utan min mamma fick springa upp och titta till vad det gjorde och en gång i red panik då hon hörde att barnen fick för sig att döda katten.
Jag funderar på det kring bröllopet, om deras barn får följa med hur det kan spela av sig på alla andras barn, att de hittar på hyss under middagen eller så, efterom ingen kollar till dem.
det är ändå mina kusiner, och mina andra kusiner kommer att få komma. Vad kan man hitta på till dessa barn att göra under festen, jag är klar med barnens festhäfte men jag har en känsla av att dessa pojkar kommer inte att sitta och pyssla utan springa runt och leka krig.
vi valde datum efter den dagen vi blev tillsammans, den 25 sept. 2010 är fem år och en dag (20050824), sedan vi träffades och blev tillsammans. Vi hade även den 24 feb. 2010 som datum eftersom det är vårat förlovningsdatum,.
Så när vi gifter oss har vi varit ett par i fem år och förlovade i 4 år och 7 månader.
det blev riktigt fint tycker jag i lokalen..
min gubbe tittade på hela programmet med mig, han hade tillochmed några åsiktier vad han tyckte