• Sååå lurade

Har ni anat att det är möhippa på G?

Jag fick en konstig känsla att det kommer att ske den 21mars... Min svägerska vill komma upp och bo hos oss med barnen för att träffa oss och vår son. Men det känns konstigt att hon skulle komma nu, och sen en gång för möhippa och sen till bröllopet den 18april. Hon har ändå ca 20mil enkel resa... jisses vad misstänksam man är mot allt nu
    Men oavsätt ska jag vara snygg i håret och ha fräsha underkläder varje lördag morgon fram till bröllopet... man vet ju aldrig vad som händer...

• Svar på tråden Har ni anat att det är möhippa på G?
  • Nalle Puh 40

Funderar på att "tvinga" min lillasyster att avslöja datumet, är ju inte så kul om man går i trasiga myskläder, är skitig i håret och att hemmet ser ut som ett bombnerslag

• saraodanne

Jag vet ärligt talat inte om jag får nån möhippa. Alla mina vänner är så utspridda och jag har svårt att tänka att nån tar tag i det och samordnar. Nån mer som är orolig? (förlåt sååå lurade om jag snor din tråd!)

• Sååå lurade

ingen fara, tråkigt att behöva känna så, jag har också en del utspridda vänner, men de flesta är ändå ganska nära och fler av dem är lika road som mig av att fixa saker...Så jag VET att det blir...

saraodanne skrev 2009-03-12 20:32:20 följande:
    Jag vet ärligt talat inte om jag får nån möhippa. Alla mina vänner är så utspridda och jag har svårt att tänka att nån tar tag i det och samordnar. Nån mer som är orolig? (förlåt sååå lurade om jag snor din tråd!)
  • Marrajja

Nalle Puh 40 skrev 2009-03-12 20:28:38 följande:

Funderar på att "tvinga" min lillasyster att avslöja datumet, är ju inte så kul om man går i trasiga myskläder, är skitig i håret och att hemmet ser ut som ett bombnerslag
    Jag tänker detsamma! Kanske lika bra att börja förbereda sig nu fast det är över två månader kvar till bröllopet, man vet ju aldrig!

Fast min kompis råkade försäga sig, frågade mig om jag var hemma för att det skulle bli möhippa då... men det kan ju ha varit någon slags grej för att lura mig. Så kommer de veckan innan det datumet för att de vill att jag ska vara riktigt oförberedd....
  • Sååå lurade

Visst är det sjukt vilka tankar man har... man analyserar varenda ord som kan ha med möhippa att göra

Marrajja skrev 2009-03-12 20:38:14 följande:
    Nalle Puh 40 skrev 2009-03-12 20:28:38 följande:
    Jag tänker detsamma! Kanske lika bra att börja förbereda sig nu fast det är över två månader kvar till bröllopet, man vet ju aldrig! Fast min kompis råkade försäga sig, frågade mig om jag var hemma för att det skulle bli möhippa då... men det kan ju ha varit någon slags grej för att lura mig. Så kommer de veckan innan det datumet för att de vill att jag ska vara riktigt oförberedd....
  • Celeste97

Haha, jag trodde INTE att jag skulle få en möhippa och blev jätteförvånad! Gissa vem som fick panik-frisera benen i sista stund!?

• MissieA

Jag trodde inte att det skulle bli en möhippa eftersom vi alla är utspridda men tjejerna överraskade mig och det blev en hel helg istället för en dag. Hehehe så man vet aldrig.

• Sååå lurade

Puffar lite är det någon som anar något eller är ni helt ovetandes?

• JoCro

Jag har nog en liten aning om att det är på g. I veckan fick jag hem ett mystiskt brev med ett innehåll som jag tyvärr inte fick avslöja för någon ;) Inte för att innehållet gör mig något klokare på NÄR det kommer vara, men en föraning om att NÅTT kommer att hända.

• Nalle Puh 40

Jag MÅSTE veta innan när det blir Klarar inte av överraskningar och spontana saker

Svar på tråden Har ni anat att det är möhippa på G?