• Sobeit

Toastmastern gör festprogrammet?

Våra toastmadamer gör festprogrammen. Vi gör själva bordsplaceringen och skriver lite om gästerna.

• Sobeit

I vårt fall så är det vår ena toastmadam som sagt att hon vill göra det. Så då får hon det.

• Sobeit

Sååå lurade skrev 2009-03-17 09:21:50 följande:
    Nu spårade vi av lite från ämmnet. Men för att svara på TS så tycker jag inte att festhäftet är toastmasterns sak. Tycker det är lite väl mycket arbete man kräver av dem som är snäll och ställer upp på uppdraget. VILL de däremot och ber om att få göra det så, fine. Men jag skulle aldrig släppa det helt eftersom jag är väldigt noga med att det ska bli snyggt och så som vi vill ha det.Men å andra sidan ska vår toastmaster göra en tipspromenad om oss, men jag vill designa layouten eftersom alla trycksaker ska hålla samma färger...

Jag kommer att maila över typsnittet och sånt till vår ena toastmadam. Sedan ska jag fråga henne om hon vill skriva ut det oxå o montera ihop allt eller om vi ska hjälpa till med det. Jag väljer ju vilka papper som ska användas och så och det komemr annars att skrivas ut hemma hos oss. Och vi kan montera hemma hos oss oxå. Får se lite hur hon vill göra.

Svar på tråden Toastmastern gör festprogrammet?