• Tillsommaren

Kan ni hjälpa mig att välja

Hej.

Jag undrar om ni kan hjälpa mig att välja färg

jag har några bilder i galleriet och så har ni bilder på klänningar som vi ska ha.

Jag skulle vilja ha vitt och ljus rosa i buketten.

Sen undrar jag vad ni tycker att min stora tjej ska ha på sig för färg .Vit eller rosa klänning.?? bild på den finns åxå i galleriet.

• Svar på tråden Kan ni hjälpa mig att välja
  • didis

Hur gammal är din stora tjej? Traditionellt skall bara bruden ha vitt på bröllopet men en ljusrosa funkar bra.

• MammaMiaa

Jag tycker du ska välja rosa. Men det är kanske för jag tycker bruden ska vara ensam med att hat vit klänning också gillar jag färgen rosa. Jag ska själv ha klänningen nr 1. Som du hade i ditt galleri till mina töser men i rosa

• Tillsommaren

Stora tjejen är 14 vi dbröllopet. och min lilla tjej är 6.
    jag ska ju har min vita klänning som jag ska lägga in bild på nu..

om tjejerna ska ha vita klänningar så blir det olika itt överallt. för ingen hade samma nyans....

vad tycker ni att jag ska ha för bukett då det är den svåraste biten. Skicka gärna bildförslag

jag gillar typen av det jag har lagt ut

• persfru

Den mörka buketten var fin. Den andra också med ljusrosa blommor längst ner.

• 4ever2

Låt flickorna ha ljusrosa och välj buketten med de mörkare rosa blommorna.

• Vita kallor

Jag håller med 4ever2 i allt det hon skrev.

• Tillsommaren

hejsan nu har jag orsnat med buketten. det blir cerise och ljusrosa heaven rosor tillsammans och gräs som dekor. plus en lilja som sitter i alla rosor. kommer att bli såå snyggt...
    önskar att man kunde hämta buketten redan nu men det gååår ju inte. Tacka alla för era förslag..

Svar på tråden Kan ni hjälpa mig att välja