Inlägg från: melonbuske |Visa alla inlägg
  • melonbuske

Juni 2010

Kom igen nu alla brudar som ska gifta sig i juni nästa år! Vi kan väl samlas här och pratas och diskuteras och tipsas?? :)

Vårt (preliminära) datum är 12 juni 2010, vilket är ert?

• Svar på tråden Juni 2010
  • melonbuske

JBB: jag har bestämt kyrka (beroende på om datumet är ledigt), varit och tittat på lite lokaler, pular med design på inbjudningskort och lite sånt. ska sätta mig ner snart och gå igenom gästlistan med sambon så vi vet hur många vi blir för att lättare lägga upp en budget. :)

jag har insett att ju mer man planerar desto mer är det kvar så jag är glad att jag börjat redan nu!! ^^

välkomna tjejer! vart finns ni i detta land??

• melonbuske

hej tjejer! va kul att ni är här inne och diskuterar. tyvärr kommer jag vara lite frånvarande närmsta tiden då det är lite småkris i min vardag. fick veta idag att mina föräldrar ska separera efter 27 år tillsammans så bröllopsplanerna är inte direkt lockande.. men jag kommer tillbaka snart och hoppas att det finns massor att läsa om då! :)

• melonbuske

Kisseh och mahea: VÄLKOMNA :D Vi har heller inte gått ut med någon nyhet, vissa närmare vänner vet, men inte mer än så. Dessutom ska mina föräldrar precis separera så just nu känns det inte som ett läge att berätta. Dock har vi tänkt att berätta när vi förlovar oss. Men som sagt, ni är båda välkomna hit! :)

• melonbuske

äh, kronprinsessan kan få ha sin hysteri ifred, den klarar vi oss utan ;) vi har fullt med att planera våra bröllop, eller hur tjejer? ;)

• melonbuske

Hej tjejer! Hur går alla planeringar? Min har helt stannat av just nu. Fick nämligen ett + på grav.testet i måndag så jag och sambon väntar tydligen barn i december. *överlycklig* Detta gör dock att om allt går som det ska har vi en liten 6 månaders bebis på det satta datumet och vet inte om jag känner att vi har varken tid, ork eller råd att fixa bröllop tills dess. Så ja, jag får nog lägga bröllopet på hyllan ett tag. :) Men jag kommer säkert finnas kvar här och kika runt och kommentera osv. :) Go for it girls!!

Svar på tråden Juni 2010