Inlägg från: JBB |Visa alla inlägg
  • JBB

Juni 2010

Om allt flyter på som det ska, så ska vi gifta oss 5 juni 2010 Hur mycket har ni planerat?

• JBB

Vi finns lite utanför Jkpg. Vi känner att vi har väldigt mycket kvar, vi har varken bokat eller tittat på vare sig kyrka eller festlokal. Men däremot har jag köpt mycket "småsaker" till dekoration. Min m2b insisterar på att jag måste boka en kyrka och det inom en snar framtid, men jag känner att jag har lite för höga krav på den perfekta kyrkan. Allt måste vara underbart helt enkelt, det är svårt att hitta något att bli helt nöjd med.

Har ni någon tema färg? Och vilken i så fall?

• JBB

Rosa, vitt och silver vad vackert det låter Ingan. Vi ska ha blått, vitt och silver med lite gult på vissa ställen. Dessutom ska vårat tema gå i "diamanter" så mycket av pengarna går till just strass och låtsas diamanter

Vi har planerat att vi ska vara runt 80 personer så ett normalt stort bröllop antar jag att det är.

Hur många gäster ska ni ha Ingan och Melonbuske?

• JBB

Ingan: Vi har inte tänkt så mycket på om vi ska bjuda respektive, det finns knappt några singlar kvar i släkten förutom min bror och skulle han lyckas få tag i en tjej och önskar att denna får komma på bröllopet så är det en självklarhet för oss. Dom andra kommer vara par med många år tillsammans så chansen att dom ska dyka upp med någon annan just då känns rätt så avlägsen men man vet ju aldrig. Hur gör ni själva Ingan?

Melonbuske: Vad tråkigt att höra att dom ska separera, även jag sänder en tanka till dig och din familj, och jag hoppas det löser sig för er alla till det bästa. Vi hoppas du snart är tillbaka i tråden

• JBB

Grattis Melonbuske, vilken underbar nyhet

Ser att det är många som har tillkommit i "vårat" gäng nu, vad kul.

För våran del går det helt okej just nu, vi var barnlediga förra veckan, så jag och fästmannen åkte en sväng ner till byns kyrka och tittade oss omkring. Väldigt vacker kyrka och antagligen är det även den kyrkan vi kommer gifta oss i. Hur går det för er andra? Är bröllopsklänningen inhandlad, festhäftena påbörjade och "toakorgen" fixad? Eller väntar ni en stund till?

Svar på tråden Juni 2010