Juni 2010
Vi har bestämt oss för den 19 juni 2010 eftersom det är lördagen närmast midsommarsolståndet.
Nu har jag fått höra att Kronprinsessan verkar ha valt samma datum men vi var iaf först ;)
Vi har bestämt oss för den 19 juni 2010 eftersom det är lördagen närmast midsommarsolståndet.
Nu har jag fått höra att Kronprinsessan verkar ha valt samma datum men vi var iaf först ;)
Tråkigt bara för då kan dom inte komma på vår fest.. Fast CG funderar på att efterfesta med oss *hihihi*
Har iaf prelbokat lokalen, kollat kontakter med papper, blommor, hår/makeup och funderar nu på klänningen
Känns som om man har lite kolla iaf :)
Kisseh: njae ;) CG (Carl-Gustaf) blev förståss lite besviken men satsar på att hinna till vår fest iaf *ler*
Ujuj!
Jag skulle nog kunna gifta mig i sommar så långt som jag planerat (nää egentligen inte men ni vet...)
Ikväll har jag fått ordning på mallen till inbjudan och informationbladet som följer med. Vi har även en kontakt på papper som vi ska besöka.
Lokalen är bokad och festen ingår.
ringen vet vi nästan hur den ska se ut, har betämt mig för blommor, håret är på utväxt och klänningen nästan bestämd...
Vet inte vad jag ska göra med resten av tiden nu ;)
(eller inte)
puh!
AlvaStar: jajamen, här har du ett par till. Är dock glad att vi gick ut med datumet innan vickan gjorde det ;)
Det var väl Gustav III's paviljong dom var i? Stor mässingspavijong...