Tack för det varma välkomnandet =)
Vad tråkigt att höra med dina föräldrar. Jag förstår att det inte känns så lägligt att berätta det nu. Men du får se det så här att när den värsta turbulensen runt deras separation har lagt sig, så kommer ni med ett budskap som alla kan gläjas åt istället.
Vi har berättadt det för våra familjer, men det är underförstått för de flesta. Min halvbror frågade t.ex om vi tänkte gifta oss när vi sa att vi hade förlovat oss och då kunde vi inte riktigt hålla masken.
Men datum har vi bara berättat för min mamma och syster samt hans mamma och pappa (min far har gått ur tiden). Dock är hans mor den som pratar bredvid mun mest i hela världen, så när vi var hos hans bror för någon månad sedan så frågade svägerskan hur det gick med planerna.
Kul. Kul att man får gå ut med nyheten själv liksom...
Jaja, så läge jag får min karl så är jag glad ändå =)
melonbuske skrev 2009-03-26 10:06:26 följande:
Kisseh och mahea: VÄLKOMNA :D Vi har heller inte gått ut med någon nyhet, vissa närmare vänner vet, men inte mer än så. Dessutom ska mina föräldrar precis separera så just nu känns det inte som ett läge att berätta. Dock har vi tänkt att berätta när vi förlovar oss. Men som sagt, ni är båda välkomna hit! :)