alla har vi våra olika anledningar till datum valet kan jag tänka mig. Jag har alltid tänk mig i början av augusti, ofta fint och man är solbränd och så när sambon friade så blev de ganska självklart 5:e juni då det är dagen efter hans 30-årsdag, så så firar vi den! Pappa tyckte vi kunde gifta oss på hans 60-årsdag(19 juni) det hade kunna varit högtidligt, men det är kronprinssessans bröllopsdag och sambon kände så starkt för den 5:e så då kan de väl bli så...
själv tänker jag knappt på så mycket annat än bröllop så fort jag har en ledig stund, men kommer ingen direkt vart (har så fullt upp så här i slutet av terminen). Här är VI nu:
*bestämt oss för vart, men det är ute utan direkt möjlighet till lokal vid ruskigt hemskt väder(vi står under taken, men inte gästerna)är i en slottspark så vi får inte sätta upp något partytält. så plan B tål att tänkas på!(förslag)
*håller på att mailas angående bokningen av lokal (är en bygdegård precis mitt emot vårt hus i ett litet samhälle så jag känner ingen stress som många av er kanske gör att ni måste bestämma er och boka precis nu, men gärna så snart som möjligt!)
*har berättar för de närmaste så kan få älta bröllop i deras närhet(gladeligen!)
*diskuterar temafärg, vi tycker olika, men ajg funderar på att ge med mig då hans färg ändå är snygg, men inte så somrig som jag hade tänkt!
*funderar smått på att köpa hem och provgöra några inbjudningskort, se om min idé blir så som den ser ut i huvudet :)
Var är ni?