Inlägg från: F A M E |Visa alla inlägg
  • F A M E

Jag lånar ut...

Super kul tråd denna vill jag vara med i, dock har jag inget att låna ut förren ev efter bröllopet som är 31 juli.

jag bor lite utan för Uppsala.

• F A M E
    giz83 skrev 2009-04-08 07:40:10 följande:
    men hörrni tjejer...jag såg på bröllopsbonanza som går på nån av tv4:s kanaler (kommer inte ihåg vilken) att det är bara att ta lakanet och knyta därbak. så slipper man sy en massa...gå in på tv4.se o kolla sök på bröllopsbonanza. ett tips bara
    De är jätte lätt att knyta lakan på en stol, vi ska ha sånt på vårat bröllop. Orkar inte sy egna stolsöverdrag, kan få köpa av grannen men vi tycker de är lite för dyrt för våran budget.
  • F A M E
    giz83 skrev 2009-04-14 07:41:12 följande:
    lillabruden--> va inne på jysk o kolla o sen gick jag till rustas hemsida.hittade två tält...kolla i galleriet om du vill...de va helt ok...det helvita va ju finast, men också dyrast
    De vita tälten kanske är dyrare men bra så mycket mera stabilare än de gröna/blå vita. Kan jag lova er.
  • F A M E

Någon som har knoppa lakan att låna ut efter sitt bröllop. Bor strax utan för Uppsala.

• F A M E

Själv så har jag ca 100st iris "ikea" servetter att låna ut efter vårat bröllop.

Håller på med allting i dekorationsväg just nu.

Letar även efter linnedukar, eller nätsidor där man kan få tag i till bra pris.

• F A M E

Vita linne dukar var hittas de? någon som vet jag behöver 10 st

Svar på tråden Jag lånar ut...