Inlägg från: MulleNuh |Visa alla inlägg
  • MulleNuh

Jag lånar ut...

Jag kan låna ut en avdankad gammal karl!

• MulleNuh

haha man vet aldrig!!

Svanboet skrev 2009-03-20 11:25:05 följande:
    Körkarl då eller? Brudgum tror jag inte det är någon som behöver låna till den dagen... hoppas jag iaf
  • MulleNuh

Ja, men risken finns ju faktiskt! Han är rätt bra ibland!!

Varje gång det är sport på tv tex så killar han mig på ryggen!! Tänk er en fotbollsmatch liksom! 90 minuters killande!!! Och detta gör han fortfarande efter dessa år..

Luucie skrev 2009-03-25 23:00:05 följande:
    Ja akta dej Mulle så du inte lånar ut din karl och inte får tillbaka han !
  • MulleNuh

haha nä det trodde inte jag heller innan jag träffade honom. OCH jag har dessutom fått bra koll på ishockeyn också!!
    Lite lär man sig när man ligger och stönar och stånkar!
    Jaa av killningen alltså!

Aleta skrev 2009-03-26 14:48:39 följande:
    Va? Fotboll kan med andra ord vara njutningsfullt, det hade jag aldrig kunnat tro.
  • MulleNuh

Nää jag lånar nog inte heller ut han nu.. Men ge mig ett par år så kan vi kanske snacka om saken..

Luucie skrev 2009-03-26 16:14:37 följande:
    Här kör vi fotmassage och amerikansk fotboll! Genomsnittlig matchtid 3 timmar , Thank u very much!Nej jag lånar nog inte ut han..Men jag ska återkomma efter bröllopet med vad vi kan tänkas ha att utlåna!
  • MulleNuh

wow! Va bra jobbat av dig!!
    Superfint ju!

Jojjo82 skrev 2009-04-16 20:37:18 följande:
    Hej alla lånsugna!Nu har jag gjort ett utkast till hur utlåningssidan skulle kunna se ut. Den ligger på www.delarmedmig.seTyvärr har jag inte fått databasen att fungera än, så det går än så länge inte att göra någonting på sidan förutom att klicka runt bland menyerna :-P Jag jobbar för fullt med att kopplingen skall fungera så att ni snart skall kunna låna grejer av varandra!Tänkte att jag lägger ut sidan även fast den inte är färdig än, så att ni kan få tycka till om den och ge kommentarer. Ni kan inboxa mig om ni har kommentarer och förslag på hur sidan skulle kunna användas.OBSERVERA ATT DET INTE GÅR ATT REGISTRERA SIG, LOGGA IN ELLER ANVÄNDA SÖKFUNKTIONERNA ÄN!
Svar på tråden Jag lånar ut...