Inlägg från: TinkieWinkie |Visa alla inlägg
  • TinkieWinkie

Jag lånar ut...

Men gud vad bra! jag tänker främst på resursslöseriet med att vi alla köper samma, men även kostnaden. Fan vilken bra idé Efter 4 juli lägger jag till allt jag har hemma att låna ut

• TinkieWinkie

Mig hittar man i Göteborg!

Svanboet skrev 2009-03-19 07:58:41 följande:
    Vart hittar vi dig då? Tänkte att man kan ju börja förbereda en eventuell lista på vart man ska åka för att "låna"
  • TinkieWinkie

Efter 4 juli finns typ 15 IKEAlakan att låna i Göteborg.

Ev ett gäng till 80 stolar med, ska bara prova idén först

• TinkieWinkie

Då reserverar jag den helgen för er

Reserverar mig också för ev vinfläckar, men de kan jag rapportera in den 6 juli

Achintya skrev 2009-03-29 11:18:54 följande:
    Hej vi vill ev. gärna låna lite lakan =) vi bor också i göteborg och gifter oss 19 september.Har än så länge köpt ett lakan för att kunna provduka och se hur det ser ut.
  • TinkieWinkie

men åååh, du skulle behövas här..

Hallå! har vi någon lillabruden i göteborgstrakten *ropar och lockar*

lillabruden skrev 2009-03-29 11:26:44 följande:
    här har ni en sykunnig som erbjuder hjälp med småfix om det behövs Kan även sy väskor, ringkuddar m.m om det skulle vara nått. Men jag står då inte för materialet.....har ingen aning om vad som jag kan låna ut för jag vet inte vad folk behöver Bor i Malmö trakterna!
  • TinkieWinkie

först och främst behövs lite beslutsfattande! sen kanske jag behöver hjälp att sy slöja! Ska bara bestämma mig först om jag ska ha eller inte. Vem vänder man sig till som bestämmer sånt?

• TinkieWinkie

hehe, vem beestämmer min frisyr då? Hjälp jag behöver en weddingplanner

• TinkieWinkie

lillabruden:tack för länkar, får kolla dem sen på en annan dator (den här får man INTE besöka okända sidor enligt sambon)

tindragull: jag är oförskämt snygg :D

• TinkieWinkie

är det någon som har karaffer eller champagneglas att låna ut? 4 juli i göteborg

• TinkieWinkie

Förhoppningsvis har jag 80 stolsöverdrag (eller ja, IKEAlakan som vi kanske syr alt bara knyter om) det verkar lovande på stolarna iaf. Kan nog få ut två överdrag per lakan

Hursomhelst, blir det nåt av dem får du gärna låna!

marriage09 skrev 2009-03-31 09:08:52 följande:
    Jag skulle också vilja låna stolsöverdrag ifall någon har, gifter mig i juli i Göteborgstrakten. Efter det kan jag låna ut en hel del grejer till er som behöver...
Svar på tråden Jag lånar ut...