Inlägg från: lillabruden |Visa alla inlägg
  • lillabruden

Jag lånar ut...

här har ni en sykunnig som erbjuder hjälp med småfix om det behövs Kan även sy väskor, ringkuddar m.m om det skulle vara nått. Men jag står då inte för materialet.....

har ingen aning om vad som jag kan låna ut för jag vet inte vad folk behöver
    Bor i Malmö trakterna!

• lillabruden

vad behövs? Kanske jag kan hjälpa ändå?

TinkieWinkie skrev 2009-03-29 11:29:09 följande:
    men åååh, du skulle behövas här..Hallå! har vi någon lillabruden i göteborgstrakten *ropar och lockar*
  • lillabruden

hahaha ja du.... börja kanske med att prova slöjor i butiker? Hur du ska ha håret spelar ju också stor roll! Om du ska ha slöja kan jag nog hjälpa

TinkieWinkie skrev 2009-03-29 11:37:23 följande:
    först och främst behövs lite beslutsfattande! sen kanske jag behöver hjälp att sy slöja! Ska bara bestämma mig först om jag ska ha eller inte. Vem vänder man sig till som bestämmer sånt?
  • lillabruden

www.schick.es/

www.google.se/search&q=br%C3%B6llopsfrisyrer&meta=&aq=0&oq=%22br%C3%B6llopsfr

I början är det jätte överväldigande! men om man börjar nånstans så går det
    TinkieWinkie skrev 2009-03-29 11:43:18 följande:
    hehe, vem beestämmer min frisyr då? Hjälp jag behöver en weddingplanner
  • lillabruden

kan man inte spanska så klicka på vänstra sidan, Novios, sen Novios Cuidados och välj en av dem 2

lillabruden skrev 2009-03-29 11:53:41 följande:
    www.schick.es/www.google.se/searchI början är det jätte överväldigande! men om man börjar nånstans så går det
  • lillabruden

nejnejnej
    Novias sen Pelugeira och sedan Galeria fotos
    sorry

lillabruden skrev 2009-03-29 11:56:04 följande:
    kan man inte spanska så klicka på vänstra sidan, Novios, sen Novios Cuidados och välj en av dem 2
  • lillabruden

nån som har party tält att låna ut om ifall det blir regn 25juli i Malmö trakten??

• lillabruden

vanish! den för vit tvätt, både spray och den man har i med tvättmedel!

Achintya skrev 2009-03-30 17:06:28 följande:
    tackar! hehe ja vinfläckar finns det ju alltid viss risk för.
  • lillabruden

tjohej!

efter den 25juli iår kan jag låna ut gröna rosblad (tyg), 5 ljus gröna runda vaser från ikea och en röd matta 16 lång
    Jag har även en underkjol.
    Malmö trakten..

Påminner om att jag erbjuder lite syservice.. men jag betalar inte för material om jag inte redan har hemma.... jag kan sy väskor m.m jag syr utan mönster men kan sy kläder oxå..ger mig dock inte på en brudklänning

Svar på tråden Jag lånar ut...