Inlägg från: ElinPierre |Visa alla inlägg
  • ElinPierre

Jag lånar ut...

Till hösten finns jag i Örebro och innan dess finns min svärmor där, så logistiken skulle kunna funka!
    Efter 9 maj har jag några (vet inte riktigt hur många än..) bubbelglas (typ 50), rödvinsglas (30 kanske), IKEAlakan, gröna vatten/vinflaskar, enkla ikealjuslyktor, hängande oglamorösa (men fina enligt mig!) lyktor som jag gjort av ståltråd och sylt/barnmatsburkar.... Och kanske lite annat smått och gott!

Glimta skrev 2009-03-26 21:14:06 följande:
    Hej hej! Finns det någon i Örebro-trakten som har grejer att låna ut?? Allt möjligt är av intresse, glas, porslin, dukar.. You name it! Vore kanon!
  • ElinPierre

Eller ha din egen earth hour, 1 gång i månaden..

ElMac skrev 2009-03-28 23:38:16 följande:
    Tända nästa gång de är earth hour :D ;)
  • ElinPierre

Nej då, jag behöver inte låna... Jag la bara in ett förslag på vad hon skulle göra med dem
    Så det är fritt fram!

Francis skrev 2009-03-31 09:37:23 följande:
    Såg iofs att Elin Pierre har frågat angående dessa men om hon ångrar sig är jag väldigt intresserad utav de lila ljusen =-DBlev många inlägg för mig men tycker denna tråden är toppen! =-)
  • ElinPierre

Hihi.. Och det är framförallt snurrigt med alla olika gulliga brudar man blandar ihop.. ;o)

Jag är inte ens intresserade av dem.. Bor förmodligen alldeles för långt bort och har grönt som tema.. Tihi

Francis skrev 2009-03-31 11:50:40 följande:
    Såg nu att du ska gifta dig innan mig... 9 Maj.. det är snart!! Fick för mig någonstans att du skulle gifta dig nästa år, måste ha blandat ihop det.. e så snurrig kring allt planerande! Så om hon vill låna ut sina ljus så ska ju du självklart ha dom!!!
  • ElinPierre

Jag kommer att a några dukar (15 lakan ca), gröna flaskor, en hög med de billiga billiga ljuskopparna från IKEA, lite rödvinsglas och en hög med champagneglas... Och säkert lite annat smått och gott!
    Bor i norraste Värmland, möjligheten finns nog att få ner grejer till Örebro också...

MimmiMama skrev 2009-03-31 18:43:45 följande:
    Någon i Närke Värmland eller Göteborgtrakten som har något att låna ut runt den 18 juli?
  • ElinPierre

UNDERbar ide!!

December 2009 skrev 2009-04-08 07:55:23 följande:

Jag blev inspirerad så bett mig karl fixa en sida där vi kan lista per län vad vi hyr ut resp söker Så folk kan annonsera smidigt och gratis Spara lite!
  • ElinPierre

Vi kommer ha 50, och vi bor ca 1,5 timmes resväg från Leksand om jag minns avståndet rätt! Efter den 9 maj!

När gifter ni er? IKEA brukar sälja ut champagneglas på nyårsafton för 1 krona!

laris skrev 2009-04-12 11:37:07 följande:
    Hej blivande brudar! Jag har frågat förut utan att ha fått svar men vi skulle hemskt gärna skulle vilja låna ca 90 st champangeglas. Någon i stockholmstrakten (eller dalarna/Leksand) som har?Vi skulle även behöva låna 90 stolsöverdrag?! Tack på förhand
  • ElinPierre

Underbart! Hoppas den kommer igång snart!

• ElinPierre

Nu har jag inte kollat jätte noga. Men en ide är ju att kunna söka efter färg, eftersom många(alla?) har färgtema på bröllopet..!?

• ElinPierre

Lägg ut adressen igen! Vet att jag sett den men glömt... Och för alla nya också!!

Jojjo82 skrev 2009-04-24 08:37:18 följande:
    God morgon tjejer!Hade ruskigt mycket på jobbet igår, så jag har inte hunnit programmera mailfunktionen än. Den kommer nog efter helgen, för jag kommer inte att kunna programmera då heller för då får jag min möhippa!!! Kom ihåg att lägga upp saker som ni kan låna ut, för det ser väldigt tomt ut i databasen måste jag säga :-/
  • ElinPierre

Såg precis nu adressen i starten

Nu är jag med med några saker.. Mera kommer...

Vad betydde det som stod bredvid uppladdningen av bilder? Vågade inte riktigt lägga in några när jag inte riktigt förstod.. hihi

• ElinPierre

Om jag nu skulle vilja låna något.. Hur funkar det (har inte följt tråden så bra, bara väntat med spänning på sidan.. tihi)?

• ElinPierre

Du är ju hur bra som helst!! Jag gillar verkligen denna sida.. När du känner dig helt nöjd med den ska vi sprida runt den i hela bröllopssverige, och se till att bröllopstidningarna får nys om det... (ska förresten börja med det redan nu, om det är okej för dig???)

Jojjo82 skrev 2009-04-24 17:24:07 följande:
    Det kommer man att kunna göra
  • ElinPierre

En vecka, absolut... Då börjar jag då!!

• ElinPierre

Jojjo- Jag behöver ändra min e-mail adress.. Hur gö jag?

Svar på tråden Jag lånar ut...