Jag lånar ut...
Hej, vi vill eventuellt gärna låna dina potentiella stolsöverdrag den 8 augusti. Vi bor i Gbg.
Efter bröllopet kommer vi gissningsvis kunna låna ut:
20 ljusrosa kuddar
4 lakan
Markduk/Fibeduk (om den ej förstörs)
Hej, vi vill eventuellt gärna låna dina potentiella stolsöverdrag den 8 augusti. Vi bor i Gbg.
Efter bröllopet kommer vi gissningsvis kunna låna ut:
20 ljusrosa kuddar
4 lakan
Markduk/Fibeduk (om den ej förstörs)
Tack!
Snälla, det finns en tråd för festhäften www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m3356169.html använd den istället så vi slipper en massa mailadresser i denna tråd. Och när det i festhäftestråden finns en person som delar ut sitt festhäfte får du gärna inboxa henne personligen istället för att skriva i tråden. Det blir så mycket tråkigare för oss andra som bevakar tråden annars.
Haha, learning by doing skulle jag tro, Det blir så tråkigt när man har bevakade trådar och så står bara irrelevant information när man tror att det är ngt nytt kul. Vilket kanske den här posten också är iofs men tja .
Man skulle kunna införa ett system också typ: 1 utlånat objekt ger rätt till att låna ett objekt och så kan man välja att låta 80 stolsöverdrag vara ett objekt och 20 ljusstakar vara ett objekt eller vad man har. På så vis måste man låna ut för att få låna och listan med objekt växer därför! Bara en tanke.
Om du bor i Gbg så skulle jag gärna vilja låna den den 8/8.
Åh, kan du inte lägga upp hemsidesadressen i trådstarten?
Haha, tack! Du har inget ekonomiskt intresse så det bör vara OK. Om du skulle börja sälja reklam eller liknande så får du plocka bort den och passa dig för länkningar enligt min bedömning.
Det är verkligen en jättebra idé och du har gjort ett fantastiskt jobb!
Vet inte om jag har föreslagit det förut men en idé skulle kunna vara att man ordnar så att det finns en kalender intill det man vill hyra ut och så kan den som hyr ut rödmarkera de dagar som är uppbokade så slipper man maila och fråga i onödan (eller få en massa mail i onödan ). Vet dock inte alls hur jobbigt det är att fixa en sådan sak.
Tack .
Den står numera även i trådstarten
Tack, jag minns inte vad det rörde sig om men jag påminner gärna .
Åh, perfekt! Det ska jag verkligen komma ihåg att påminna om .