Inlägg från: TesshjärtaFred |Visa alla inlägg
  • TesshjärtaFred

Jag lånar ut...

28 Aug skrev 2009-03-19 08:08:55 följande:

Jag kan låna ut:120 champagneglas30 st värmeljushållare (låga "platta" inte de som ser ut som glas) ofrostadeFinns: Stockholm.
    Hej. Vi gifter oss den 5 september, och jag skulle gärna låna både champagneglas och värmeljushållare. Kan inte du inboxa mig dina kontaktuppgifter så att vi kan hålla kontakten?
  • TesshjärtaFred

Jag kommer att ha massa grejer att låna ut efter den 5 september, nu är det dock svårt att säga vad.

Undrar om någon har:
    Vita linneservetter
    Gröna och vita glasstenar att duka med
    Cylindervaser (typ såna som finns på IKEA eller MIO)
    Enkelt diadem/tiara.

Jag bor i Sthlm, gifter mig vid Flen och har föräldrar i Nyköping. Bröllopsdatum 5 september.

• TesshjärtaFred

Jättefin sida!
    Men, "alla" har inte färgtema på bröllopet. Inte vi tex. Bara ett litet inflikande.

• TesshjärtaFred

Kan det helt enkelt inte vara upp till den som lånar ut att bestämma om deposition eller inte? Det behöver ju liksom inte vara en allmän regel, kan jag tycka. Vissa kanske inte har problem med att "bara" låna ut, och andra kanske vill ha deposition. En del kan inte tänka sig att låna ut innan sitt bröllop och andra, som en tjej jag har haft kontakt med, kan tänka sig att göra det.
    Jag tycker att det är superbra att Jojjo har tagit sig på att göra en sida och grundtanken är så helt fantastiskt bra. Men detaljerna kan väl vara upp till var och en? Eller?

• TesshjärtaFred
    tonårsmorsa skrev 2009-04-19 13:26:28 följande:
    Sidan för utlåning ska väl bara fungera som en länk för personer att få kontakt med varandra. Hur man sen sköter utlåningen måste nog få vara upp till var och en. Suss o Jonas skrev 2009-04-19 09:48:41 följande:
    Håller helt med. som jag skrev i ett tidigare inlägg, det är väl upp till var och en hur man lägger upp det. Jag ska tex få låna grejer innan personen som lånar ut gifter sig. Då är det ju självklart för mig att om jag skulle råka ha sönder ett glas så köper jag ett nytt till personen som lånar ut, tex.
  • TesshjärtaFred

Gud så bra att önskelistan är i gång. Här har det minsann önskats!

• TesshjärtaFred

Grattis! Supervackra bilder!

Svar på tråden Jag lånar ut...