Inlägg från: Francis |Visa alla inlägg
  • Francis

Jag lånar ut...

Säger som dom andra tidigare! Vilken fantastisk tråd! Detta borde ha funnits tidigare, men tur att den finns nu!

Jag gifter mig den 4 Juli i GBG (som tinkiewinky) och kommer då ha ett vinrött/rosa-lila/lime tema! Kommer ha lite rosblad, löpare mm... får se har inte köpt in allt ännu. Fast förhoppningsvis behöver man inte köpa in supermycket om man kan få låna här inne! Blev jätteintresserad utav att låna ljushållare, guldfat och blockljus utav TRUDILUTT om det är ok? Och alla slags ljusgrejer som SVANBOET hade, är sjläv helt såld på ljus, så gärna om jag kunde få långa utav dig?

Kommer som sagt ha en hel del själv efter 4/7 men kommer lämna en lista längre fram när jag vet mer vad jag har exakt! =)

• Francis

Så himla synd att jag gifter mig innan dig *snyft* annars hade jag varit grymt sugen på att få låna dina ljusstakar!! Måste sprinag ut och köpa men jag kanske ska vänta lite till ifall någon annan i Sverige har någon att låna ut! =)

MilosMamma skrev 2009-03-26 08:29:37 följande:
    nån som bor i närheten av Norrköping, denna tråd är intressant för mej, men samtidigt är jag jävlaranamma peppad att klara det på egen hand.Om inte annat har jag själv efter den 29 augusti 11 st silvriga 3-armsljusstakar för bord
  • Francis

Såg iofs att Elin Pierre har frågat angående dessa men om hon ångrar sig är jag väldigt intresserad utav de lila ljusen =-D

Blev många inlägg för mig men tycker denna tråden är toppen! =-)

Pingst09 skrev 2009-03-29 10:30:00 följande:
    Så efter ett år har har 14 blockljus med 61 timmar kvar på varje då?!? Vet inte vad jag tänkte när jag köpte så stora ljus, men men, nu är det gjort... 14 blockljusfat, JOKER från IKEA har jag också...
  • Francis

Såg nu att du ska gifta dig innan mig... 9 Maj.. det är snart!!
    Fick för mig någonstans att du skulle gifta dig nästa år, måste ha blandat ihop det.. e så snurrig kring allt planerande! Så om hon vill låna ut sina ljus så ska ju du självklart ha dom!!!

ElinPierre skrev 2009-03-31 11:43:52 följande:
    Nej då, jag behöver inte låna... Jag la bara in ett förslag på vad hon skulle göra med dem Så det är fritt fram!
  • Francis

När gifter du dig? Jag gifter mig 4 Juli så om du har stolsöverdrag då så lånar jag mer än gärna! Bor i gbg trakten så jag bor nära
    Kanske kompletterar dom något eftersom vi är 90 pers så jag kommer också ha utlåning om jag får låna dessa 80 st!

Var på lunchen och kikade på lite ljusstakar och kommer antagligen köpa en trearmad silvrig klassisk ljustake, så dessa kommer finnas till utlåning om jag köper dem

TinkieWinkie skrev 2009-03-31 13:03:37 följande:
    Förhoppningsvis har jag 80 stolsöverdrag (eller ja, IKEAlakan som vi kanske syr alt bara knyter om) det verkar lovande på stolarna iaf. Kan nog få ut två överdrag per lakan Hursomhelst, blir det nåt av dem får du gärna låna!
  • Francis

Just det.. du skulle ju också gifta dig 4 Juli, inte sant? Vart ska ni ha eran fest och vilken kyrka??

• Francis

Åh! Skulle du kunna göra till med?
    "A & M" och en "Francis"?? Går det att göra ett hjärta i bakrunden utav Francis?

Tindragull skrev 2009-04-06 21:57:28 följande:
    Jag hjälper gärna till och gör monogram i datorn. Närsomhelst!
  • Francis

Jag har precis varit och köpt 15 st 3-armade ljusstakar som finns till utlåning efter den 4/7

• Francis

Jodå, det ska inte vara några problem. Vi kan ju se sen när sidan kommer upp hur man sätter upp vad man har osv.

December 2009 skrev 2009-04-11 08:00:33 följande:

Kan man få låna dem till 5/12? Kan be en släkting hämta dem i gbg.
  • Francis

Men man kan ju lägga de generella sakerna såsom glas och bestik på en del utav sidan, och de som är färgat på färgtema flikarna?

• Francis

Jag skulle även vilja låna brudbågen den 4/7 om det är ok?
    Bor i gbg jag med..

sarahl skrev 2009-04-19 16:55:04 följande:
    jojjo82- är allt ditt utlånat den 8 augusti?
  • Francis

Måste säga att detta är en toppensida!!

• Francis

Var det någon som hade champagneglas i närheten utav gbg?

Svar på tråden Jag lånar ut...