Inlägg från: aalexandra |Visa alla inlägg
  • aalexandra

Jag lånar ut...

Vilken tråd, åker genast ner i favoriter.. Än har jag inte shoppat på mig en massa, men det jag kommer handla kan jag verkligen tänka mig att låna ut sen, men det först efter 25 juli..
    erika26, hade du ikealakan? hur många? Jag hade tänkt mig sånna som stolsöverdrag (med något snyggt band knutet runt) och kan man låna på sig ett gäng o slippa köpa alla vore det toppen..
    Åhh, detta är nog min nya favorittråd, jojjo82 du är en pärla som bara kommer på detta. Fantastiskt!

• aalexandra

Nej men förlåt, så går det när man ska göra flera saker samtidigt.. Frågan var ju menad till soon and very soon..

erika26 skrev 2009-03-26 22:13:17 följande:
    aalexandra Nopp, jag har bara placeringskorthållare!
  • aalexandra

Inte för att på något vis stressa men ni som var sugna på att göra en hemsida av denna plan, hur går det för er?
    Jag väntar med förtjusning på resultatet..

• aalexandra

Den är fantastisk, du är helt superduktig..
    Ville bara få det sagt...

Jojjo82 skrev 2009-04-16 20:37:18 följande:
    Hej alla lånsugna!Nu har jag gjort ett utkast till hur utlåningssidan skulle kunna se ut. Den ligger på www.delarmedmig.seTyvärr har jag inte fått databasen att fungera än, så det går än så länge inte att göra någonting på sidan förutom att klicka runt bland menyerna :-P Jag jobbar för fullt med att kopplingen skall fungera så att ni snart skall kunna låna grejer av varandra!Tänkte att jag lägger ut sidan även fast den inte är färdig än, så att ni kan få tycka till om den och ge kommentarer. Ni kan inboxa mig om ni har kommentarer och förslag på hur sidan skulle kunna användas.OBSERVERA ATT DET INTE GÅR ATT REGISTRERA SIG, LOGGA IN ELLER ANVÄNDA SÖKFUNKTIONERNA ÄN!
  • aalexandra

Är jag helt tokig eller.. Jag hittar ingen skicka medd. knapp =S

Jojjo82 skrev 2009-04-29 20:39:21 följande:
    *Puh*, äntligen kan ni skicka meddelanden till den som lånar ut!Gå in under låna-fliken och sök efter saker att låna. När ni hittat något ni vill låna, så klickar ni på den rosa knappen "Skicka meddelande" för att skicka meddelande till en användare. Ni måste vara inloggade för att kunna skicka meddelande.Nu ska jag jobba vidare med funktionaliteten att kunna ändra på sina annonser, att kunna förhandsgranska sina annonser och att kunna ta bort annonser. Snart kommer ni även att kunna lägga in bilder.Ni får ursäkta att sidan ännu inte är så snygg att titta på... Tänkte göra själva funktionaliteten först innan jag fixar till utseendet / Johanna
  • aalexandra

Om man öppnar ögonen med andra ord

Jojjo82 skrev 2009-04-29 21:42:25 följande:
    Den finns längst ner i resultatlistan när du har sökt efter saker att låna.
  • aalexandra

Haha, vilken press genast.. Sidan är helt fantastisk, med denna designen eller någon annan. Det ska du veta. DU har gjort ett helt fantastiskt jobb och jag hoppas verkligen att det blir en storsäljare när det spridit sig lite.

Jojjo82 skrev 2009-06-17 20:05:25 följande:
    Spännande! Då måste jag fixa lite med designen, så att man har något att visa upp!
  • aalexandra

Haha ja lågkonjunktur o allt.. Du förtjänar lite beröm då och då

Jojjo82 skrev 2009-06-17 21:26:42 följande:
    Vad gulliga ni är alla! Tack så mycket, det värmer att höra (speciellt nu när jag kommit hem efter världens i särklass värsta klippning och jag nu ser ut som en skabbig tant )! Det är roligt att det verkar bli något av alla mina miljarders projekt och det är roligt att det finns så många givmilda och generösa människor där ute som är så villiga att hjälpa andra. Det ligger i tiden det här med att hjälpa till tror jag
Svar på tråden Jag lånar ut...