Inlägg från: Diz |Visa alla inlägg
  • Diz

Jag lånar ut...

Tindragull skrev 2009-03-26 09:19:07 följande:
    Den här tråden är ju toppen!Gifter mig i maj och kommer efter det att ha till utlåning:15 vita IKEA-lakan20 st värmeljushållare3 gröna "flaskvaser" från ikeaEn bunte hårnålar med pärlaFår återkomma efter bröllopet och komplettera listan...Finns i Halmstadområdet.
    Om du har kvar delar av ovanstående 2010 så är jag absolut intresserad av att låna.

Vi kommer förövrigt ha sjuuuuukt mycket galej-ljushållare då vi kommer att ha både blommor och ljus i sådana. i övrigt vet jag inte riktig hur det kommer att se ut, men jag kompletterar såfort jag vet (e ju dock ett tag kvar till mitt bröllop).

helsingborg/bjuv finns vi i förövrigt.
  • Diz

Låter suveränt! Jag kommer definitivt att registrera mig på denna sidan. En liten kommentar dock, hur gör vi med vi som inte gifter oss ännu på ett tag. Jag kommer ju att låna ut allt möjligt när vi gift oss, men eftersom det är långt fram i tiden så vet jag ju inte hur mycket. Eftersom man måste låna ut innan man lånar (vilket jag absolut håller med om), ska jag då registrera "okänt antal lakan, att användas som duk" tex eller måste jag vänta tills jag vet precis vad jag har att låna ut (och då i praktiken redan "ordnat" det mesta redan)?

• Diz

Men tjejer, går inte denna tråden ut idag?

Svar på tråden Jag lånar ut...