Jag lånar ut...
4 juli
4 juli
åh jag är ledsen, hade gärna svarat men jag värnar min anonymitet i cybervärlden
Då bokar jag den helgen för er
J D skrev 2009-03-31 13:46:08 följande:
Jag hoppas kunna låna ut 80 stolsöverdrag för jag SKA sy såna, nu har jag kommit på hur jag kan få ut 2 per lakan. Ska bara få tummen ur också..
Efter 4 juli Göteborg
Hm, vet inet riktigt, kan återkomma. Har inget mönster klart ´direkt men vet att som jag gör det iaf skulle det ,
funka
med li,
te ,bredar,e och ,
lite hö
,gre st,
olar
Men JÖSSES?? Lilleman stod bredvid och höll visst fingrarna på komma och enter.
Hoppas det gick att läsa:-S
Oj! Bra information för en nybörjare som jag. Finns sånt att läsa nånstans eller är det learning by doing?
J D skrev 2009-04-07 09:15:06 följande:
Ah smart idé med bilder. Det får jag pilla med lite först, för det är ju teknik hehe. Men om jag får kläm på det där med kameran och datorn så återkommer jag. (Nu blir jag nervös över det)
Hm undrar om man skulle hyra istället för att låna ut? *funderar högt här nu*
Känner som de andra att jag kan/vill inte låna ut förrän efter mitt bröllop (vilket iofs är snart) men vill ändå låna nåt till mitt eget. Kan jag känna mig mindre dum om jag betalar ett par tjugor för 80 champagneglas tex? Eller försvinner hela idén med att hjälpa varandra då kanske? För att låna ut är ju SÅ generöst att jag blir varm i kroppen vid tanken! Älskar den här tråden! Åh, jag funderar verkligen på vad jag har mer här hemma som jag kan låna ut
Ja Jojjo! Betygssystem var bättre än att hyra! Då kan jag om jag lånar innan jag själv kan låna ut åtminstone se till att inte få ett dåligt omdöme.
Och tomlinns förslag på deponeringsavgift var också bättre än mitt att hyra, då är det fortfarande gratis fast utlånaren får en liten garanti iallafall!
oh kreativiteten och fantasin formligen flödar i den här tråden
Ja men det har du ju rätt i