Inlägg från: Jojjo82 |Visa alla inlägg
  • Jojjo82

Jag lånar ut...

Absolut inte Sidan kan vara lite förvirrande för tillfället då all funktionalitet inte är tillgänglig än...

giz83 skrev 2009-04-23 13:24:15 följande:
    jojjo82--> va bra...då var det inte jag som e korkad asså...hihi
  • Jojjo82

God morgon tjejer!
    Hade ruskigt mycket på jobbet igår, så jag har inte hunnit programmera mailfunktionen än. Den kommer nog efter helgen, för jag kommer inte att kunna programmera då heller för då får jag min möhippa!!!
    Kom ihåg att lägga upp saker som ni kan låna ut, för det ser väldigt tomt ut i databasen måste jag säga :-/

• Jojjo82

För att låna någonting så använder du sökfunktionen som finns under fliken "Låna". I sökresultatfönstret kommer det snart att finnas en funktion som heter "skicka meddelande till användare" där du kan kontakta användaren som lånar ut.
    Jättebra att du lägger upp grejer att låna ut!! Kanon ju!

ElinPierre skrev 2009-04-24 16:21:13 följande:
    Om jag nu skulle vilja låna något.. Hur funkar det (har inte följt tråden så bra, bara väntat med spänning på sidan.. tihi)?
  • Jojjo82

Texten som står bredvid uppladdingen av bilder betyder att det ännu inte går att lägga upp bilder. Jag snålade lite när jag köpte platsen på webhotellet, så jag har inte så mycket plats i databasen att det går att ladda upp bilder än... Men det kommer När funktionen är aktiverad, så kommer man att kunna uppdatera sina inlagda annonser med bilder, så ni kan lägga in annonser nu och lägga in bilder till dem senare.

ElinPierre skrev 2009-04-24 16:19:30 följande:
    Såg precis nu adressen i starten Nu är jag med med några saker.. Mera kommer...Vad betydde det som stod bredvid uppladdningen av bilder? Vågade inte riktigt lägga in några när jag inte riktigt förstod.. hihi
  • Jojjo82

Det kommer man att kunna göra

Tindragull skrev 2009-04-24 17:10:59 följande:
    Liten undran. Kommer det finnas nån möjlighet att ta bort sin annons eller ändra i den? Jag min klant glömde ju att skriva var i Halland mina grejer finns...
  • Jojjo82

Men vad gullig du är! Om jag får en vecka till på mig att göra den mer färdig, så får du hemskt gärna sprida informationen Det är över 60 användare nu och det har bara gått en vecka ungefär och jag tycker att det är så himla roligt!!

ElinPierre skrev 2009-04-24 21:54:53 följande:
    Du är ju hur bra som helst!! Jag gillar verkligen denna sida.. När du känner dig helt nöjd med den ska vi sprida runt den i hela bröllopssverige, och se till att bröllopstidningarna får nys om det... (ska förresten börja med det redan nu, om det är okej för dig???)
  • Jojjo82

*Puh*, äntligen kan ni skicka meddelanden till den som lånar ut!
    Gå in under låna-fliken och sök efter saker att låna. När ni hittat något ni vill låna, så klickar ni på den rosa knappen "Skicka meddelande" för att skicka meddelande till en användare. Ni måste vara inloggade för att kunna skicka meddelande.

Nu ska jag jobba vidare med funktionaliteten att kunna ändra på sina annonser, att kunna förhandsgranska sina annonser och att kunna ta bort annonser. Snart kommer ni även att kunna lägga in bilder.

Ni får ursäkta att sidan ännu inte är så snygg att titta på... Tänkte göra själva funktionaliteten först innan jag fixar till utseendet

/ Johanna

• Jojjo82

Den finns längst ner i resultatlistan när du har sökt efter saker att låna.

aalexandra skrev 2009-04-29 21:33:14 följande:
    Är jag helt tokig eller.. Jag hittar ingen skicka medd. knapp =S
  • Jojjo82

Jag kanske ska köpa mig en annonsplats på bröllopstorget

giz83 skrev 2009-04-29 21:27:34 följande:
    jojjo82 asså den där sidan e bara för bra för att vara sann!!!tänk om det kunde vara så att fler la upp saker som de kan låna ut...=)hur ska vi få ut ordet om att sidan finns?kanske kan man be en moderator att göra nått allmänt utskick till alla medlemmar att den här sidan finns?på så sätt så kommer det ju in fler som vill låna och fler som vill låna ut...eller hur?!
  • Jojjo82

Har du registrerat dig förrut med det namnet?

lillabruden skrev 2009-05-01 05:28:48 följande:
    ojdå....jag fick fint en röd text som säger att en annan har mitt användarnamn, men det är ju jag ju! gick inte att logga in?
Svar på tråden Jag lånar ut...