• Pima1981

Är ett PlayStation3 en bra/dålig bröllops present?

Skulle du bli glad om du fick ett playstation 3 i brollops present?

• Svar på tråden Är ett PlayStation3 en bra/dålig bröllops present?
  • Birana

Jag uppskattar inte meteriella saker överhuvudtaget så för dem pengarna skulle jag hellre vilja ha resebidrag. Upplevelser är mycket mycket mer fantastiskt att få. Men det är ju upp till varje person, finns dem som bara vill ha saker. Beror på vad man är för individ.

• 27juni2009

NEJ! Men jag gillar å andra sidan inte tv spel etc alls
    Är det någon som tycker sådan tär roligt så komemr man ju i en annan sits, emn mna bör nog vet atat mottagaren gillar sådant,

• Lissdaniels

Jag älskar mitt PS3 men jag skulle nog inte vilja ha det i bröllopspresent. Så nja, jag skulle nog inte vara glad just då men senare så skulle jag älska det

6 juni - när 2 blir 1
  • Lissdaniels

Birana skrev 2009-03-19 18:07:40 följande:
    Jag uppskattar inte meteriella saker överhuvudtaget så för dem pengarna skulle jag hellre vilja ha resebidrag. Upplevelser är mycket mycket mer fantastiskt att få. Men det är ju upp till varje person, finns dem som bara vill ha saker. Beror på vad man är för individ.

Jag skulle å andra sidan tycka det vore lite klumpigt om folk gav oss resebidrag eftersom de vet att vi har väldigt svårt att lämna vår hästgård med alla djur hur som helst. Så jag håller med dig, det beror på vad man är för individ.

6 juni - när 2 blir 1
  • Linadesign

Inte så romantiskt kanske...

• kohwai

Jag tycker att det skulle vara en kul grej om man vet om att brudparet gillar att spela tv-spel, kul med en grej som helt skiljer sig från den "typiska" bröllopspresenten

• Malinus

Sedan beror det ju på om de kanske har önskat sig ett ps3 :P

• Kjell Präst

Min bror tänkte ge oss en låda med rågsiktskakor när vi gifte oss Jag hade älskat det, säkerligen min fru också - men min mamma sa nej för det passade sig inte.

• MissieA

Så länge brudparet vill ha det är det en bra present För vår del är det inte en jättedålig present men det finns ju helt klart bättra

• Snufflan

Vi skulle bli jätteglada om vi fick ett PS3, vi vill båda två köpa ett.

Svar på tråden Är ett PlayStation3 en bra/dålig bröllops present?