• Pima1981

Är ett PlayStation3 en bra/dålig bröllops present?

Skulle du bli glad om du fick ett playstation 3 i brollops present?

• Svar på tråden Är ett PlayStation3 en bra/dålig bröllops present?
  • Fenixx

ja vill brudparet ha det så är det väl jättebra.

vi har redan ps3, men vi hade blivit glada över att få en spelkonsol då vi bägge gillar att spela.

• Lady o Lufsen

Beror helt och hållet på vilken nivå av spelberoende jag befann mig på

• emi82

varför inte! Kan man ge bort köksmaskiner så kan man väl ge bort konsoler!!

• Celeste97

Jag uppskattade inte att få det i julklapp ens... Hoppas på en andrahandsmarknad...

• soffan81

Min m2b hade blivit överlycklig, och jag hade inte tackat nej heller för den delen. Även om jag inte är så mycket för att spela så finns det ju massa annat kul som man kan ha ps3 till, singstar till exempel :)

• Taha

M2Bn och jag är eniga. Vi skulle älska en P3a i present. Tänk va mkt konstig man brukar få, då är det väl bättre med något som skänker glädje ;)

• novia72

Nej, jag vill ha ngt som håller om 50 år lr ngt som jag kommer att minnas kommer från dig.

• DanKat

Vi har önskat oss PS3 med Singstar Även om vi bara skulle ha velat ha såna saker som håller i 50 år så hade vi aldrig kommit på tillräckligt många för att det skulle bli en "hel" önskelista, så vi önskar oss vissa saker endast för nöjes skull Förhoppningsvis får vi en härlig blandning av vackra, användbara och roliga saker

• Carrod

Abslout är det en bra present.
    Jag är tjej och inte mycket för spel men PS3an är inte bara till för spel. Det är en mediaspelare!
    Vi har filmer, musik och surfar med den.
    Man kan koppla in hårddiskar och usb stickor på den. Man kan göra allt möjligt. Men har man en spelberoende pojkvän så kanske det inte är det bästa för förhållandet :)

• MissTiny

Jag skulle bli jätte glad över en PS3:a..

• lolca

Vi har önskat oss en PS3 i bröllopspresent! =) Plus en dansmatta!

• nni

Ja klart! Det skulle vara uppskattat av oss om vi inte hade ngn redan. Som "Carrod sa - det är en mediaspelare. Man kan ha mycket roligt med den tillsammans. Rolig present alltså!

• Pima1981

Tack sa jatte mycket for alla svar! Ska ta mig en ordentilg funderare pa om de ar nagot de skulle vilja ha! Jag har nagra manader pa mig att luska lite! =D

• RhjärtaJ

man får la önska sig vad man vill. själv skulle jag inte önska mej det.

• MyStyle

Jag och min man hade blivit superglada för det!

• Sebastiána

Play Station 3 är en bra present om båda i brudparet gillar det. Inte om den ena är väldigt intresserad av spel och den andra inte alls.

• soon and very soon

dankat: kloka ord, en del för nöje o en del för hem o framtid

Svar på tråden Är ett PlayStation3 en bra/dålig bröllops present?