Inlägg från: lill larsson |Visa alla inlägg
  • lill larsson

Luleåtråden del 3

Hej hej!

får man hänga med här i luleå tråden eller? är själv från luleå.
    ikväll har jag och min karl pratat om bröllop och kommit fram till att nästa år sommaren 2010 ska vi gifta oss..

Känner mej helt glad och bara vill fixa en massa nu, men är det för tidigt att göra det? kan man ringa kyrka nu snart eller? hur har ni gjort?

/jenny

• lill larsson

Tackar så mycket :)

jo jag vet att dom har 1 år innan inte mer än så, ialla fall nederluleå kyrka :) men jag ringde å prata idag och vi besämde en ny tid eller dag.

Den 22maj 2010 så blir ja fru Blom :) kl 15.00 har vi sagt. nu ska vi bara bestäma lokal å allt sånt.. funderar på församlingsgården vid nederluleå kyrka att äta där å umgås sen ska vi ha en lokal här på hertsön som vi ska ha fest i å så för familj och vänner och allt sånt :) det är vad vi har kommit fram till än så länge..

Men hur känns det nu då LillemorL att bara ha 5 veckor kvar??? =)

• lill larsson

hur har ni gjort med era vigselringar??
    har ni köpt dom i luleå eller beställt dom på typ guldfynd eller så??

för jag hitta en sida nu med en massa ringar å bra pris och allt.. så funderar på att kanske beställa därifrån? att man går in på guldfynd så får dom ta mått på mitt finger å så? men ändå så svårt att beställa? kan ju vara nå konstigt eller så, man vill ju alltid prova

hur har ni gjort med ringar?

• lill larsson

ni beställde från vigselbutiken? för jag har kollat där tror jag det hette? och det var väldigt fina ringar där :)
    ja det var verkligen fina priser och bra :) funderar på det. men karl min säger att det får kosta vad det vill :)

• lill larsson

okej har kollat där en massa och hittat en massa fina ringar till väldigt bra priser :)
    men kan man bara gå in och kolla och säga att man vill prova en vigsel ring? finns likadana ringar på guldfynd eller boströms så man kan prova å sen beställa då eller?...

ska era papper föra er till altaret?

• lill larsson

vi gifter oss den 22maj 2010 :)

• lill larsson

nu har vi kollat in lokal :) jätte fint

det vart på bergnäset, bergnäsgården, stort och jätte fint var det där :) någon som vet vart jag talar om???
    å så är det nära till mina föräldrar därifrån om dottern blir trött och inte vill vara med nå mer den kvällen så hon får fara hem till dom och sova :)

hur går det för alla andra dåå??

• lill larsson

annanilsson78: bra dag den 27e juni :)
    min dotter fyller å den dagen, 2år :) så bra dag att gifta sig på :)

• lill larsson

jag vill oxå ha inspiration till festpogram och vigsel program, lite ideer, är helt lost alltså.. :)

du får gärna maila mej på Larsson_648@hotmail.com

//jenny

• lill larsson

LillemorL: vad roligt att det är så nära nu :)
    Du måste ju berätta sen hur allt gick å hur det kändes, och även få se lite bilder :)

Fy vad det känns långt borta för mej nu :) haha i maj nästa år haha

Svar på tråden Luleåtråden del 3