Luleåtråden del 3
hej hej tjejer, jag joinar er gärna på denna tråd. Bor i Boden jag :) men är lite anonym än så länge då vi inte gått ut med att vi ska gifta oss än...Men snart hoppas jag ALLA får veta :)
hej hej tjejer, jag joinar er gärna på denna tråd. Bor i Boden jag :) men är lite anonym än så länge då vi inte gått ut med att vi ska gifta oss än...Men snart hoppas jag ALLA får veta :)
vi gifter oss den 26 september...å inbjudningarna ska skickas till veckan...oj oj snart är det officiellt :)
hur har ni alla gjort med sång i kyrkan? har ni folk som ni känner som sjunger eller anlitat någon...själv har vi inte riktigt koll hur vi ska göra..Vill ha nothing`s gonna stop us now, med starship...och det är en duett dessutom. Tycker det är lite svårt hitta musiker här uppe, dom finns inte utanonnserade direkt :)
ja det handlar en hel del om kontakter...men men man får försöka söka vidare...Vem är förresten först ut i denna tråd till bröllop?...och vars kommer ni alla ifrån , lr det kanske ni skrivit i del 1 av tråden...
ok, tack :)...då är vi ju några från norrbotten i alla fall..
Jörgens fru skrev 2009-06-11 22:59:57 följande:
Vad trevligt :) är också Bodensare...men gifter mig i Älvsbyn i september....välkommen till tråden..
näe inte än, håller på å kollar upp den biten. Försöker nosa reda på nåt Älvsbyband...men det är svårt å hitta dem...de skyltar ju inte direkt på nätet tyvärr :)
hej hej
jamen sedär, musikhögskolan har jag inte alls tänkt på , tack för tipset :) Vi gifter oss i Älvsbyn den 26/9 så det är ett tag kvar i alla fall..men vi har inte hittat någon som sjunger än...har iofs inte letat ordentligt heller...men men
jag vet inte om ni kanske redan skrivit om detta tidigare men, vad ska ni har för ingångs och utgångsmarch?...sitter och tänker på allt som måste planeras och göras innan bröllopet men det känns som om det är såååå länge kvar fast attans vad tiden går fort...ska hinna sy minst 2 näbbklänningar, helst 4..beställa barnkostym, köpa skor åt barnen..fixa all dekoration, inget är inköpt, hyra porslin eller köpa vilket känns som en ohygglig utgift...shoppa lakan på ikea..å ja massa annat...puh, samtidigt känns det skitkul :) men min inspiration är inte på topp.
Hur går det för alla, är ni förberedda i tid och har kolla på läget?
ja det känns som om det är mycket å ta beslut om...man borde i samband med att man bokar kyrkan få en blankett hemskickad där det står alla val som ska göra och hur :) jisses det hade underlättat....men tur vi har BT i alla fall...
åh nu kom jag på att tänka att jag gifter mig i slutet på september...hm, hade som tanke att ha såpbubblor men det kan ju vara lite kyligt då så det kanske inte är någon höjdare för gästerna att frysa fingrarna av sig....vad ska ni andra ha?