Inlägg från: Anna Henrik |Visa alla inlägg
  • Anna  Henrik

Luleåtråden del 3

Nu känns det som att vi är inne i andra andningen!vi har hittat vigselring, bokat buss, hindersprövningen är utskriven och musiken är på g. Ett bröllopsflow helt enkelt. Min syster syr barnens näbbklänningar och jag ska gå ner lite lagom i vikt till innan hon sätter igång med min..
    inbjudingarna går ut nästa vecka så då gäller det att vara beredd!!

• Anna  Henrik

Du får tänka positivt: att magsjukan skyndar på bröllopsformen...

LillemorL skrev 2009-04-24 21:25:27 följande:
    jo jag vet vem stina är:) här hemma har vi åkt på magsjuka! många år sen sist, hade glömt hur hemskt det var!
  • Anna  Henrik

Har alla här slutat att andas?Vad gör ni?
    Vi har beställt min vigselring(kostade 5000 kr mindre på nätet än hos Fritz..), bestämt datum för provmiddag/provdrickning med toastmaster och toastmadame, väntar på inbjudningarna så vi kan skicka ut dem, funderar på präst och så det här med dansen. 123 ihop, 123 ihop, vem ska lära oss dansen?!

• Anna  Henrik

Idag har Lillemor blivit hippad!! Imorgon vill vi veta allt...!

• Anna  Henrik

kvällens Karlavagnen handlar om möhippor och svensexor. Missa inte det, kl.22.12 i P4!!

• Anna  Henrik

klart man får, välkommen!

Jag undrar igen om det bara är vi som är sugna på att lära oss en snygg dans till bröllopet. Med snygg menar jag att vi dansar i takt tillsammans...Finns det någon i Luleå som lär ut bröllopsdans?

• Anna  Henrik

15 augusti är det dags för oss i Råneå kyrka.

• Anna  Henrik

Den listan skriver jag också upp mig på!

Jörgens fru skrev 2009-05-26 09:12:44 följande:

Väntar fortfarande på Lillemors berättelse om möhippan..!
  • Anna  Henrik

vi är lite bakis idag så det har inte blivit mycket gjort. Jag tänker på Lillemor som har fyra dagar kvar..
    Prästen som ska viga oss ringde igår, hon heter Karolina Bäckström, någon som känner till henne? Hon finns på Örnäsets församling i vanliga fall men alla prästerna är lediga den dagen vi ska gifta oss så de har fått hyra in Karolina.

Idag försökte jag finta barnen att berätta om de visste något om min ev möhippa..

• Anna  Henrik

Go Lillemor!
    Vi kommer till kyrkan och kollar så att allt går rätt till. Tips: ANDAS!
    och till alla andra: ha en underbar midsommar!

Svar på tråden Luleåtråden del 3