• JJME

Ha dessa som brudskor??

Kan man ha någon av dessa som brudskor??
    Jag gillar inte de typiska pikiga brudskorna. Dessutom kan jag inte gå i smala klackar. Jag vill att det ska vara lite "tuffare" om ni förstår vad jag menar?!

www.swedishhasbeens.com/covered-high-p-3.html

eller

www.calou.se/sv/collection/original_4.html

De vita med typ "spetsmönster" och sidenband.

Jag kommer ha en knäkort klänning;

www.lightinthebox.com/A-line-Strapless-Tea-length-Satin-Chiffon-Wedding-Dresses-for-Bride--HSX1198-_p34800.html

Någon som tycker?? Jag har fått höra många som kommenterat mitt val av klänning då jag ska ha en kort. Men den är JAG!! Vill ju att vigsel och bröllop ska spegla OSS... Men vad tycker ni av valet av skor? För "ofint" för en vigsel?

• Svar på tråden Ha dessa som brudskor??
  • Moninan

Det är bara så "ofint" som du själv väljer. Din klänning är jättefin och du ska självklart ha de skorna du vill ha. Men min åsikt om du tar de gula skorna så kommer nog de att själva hela uppmärksamheten från din kläning och dig. Ta en mer diskret färg. Så de vita är bättre. MIn åsikt.

• Aleta

Jag tycker de med spetsmönster och sidenband till den klänningen.
    Jättefin klänning för övrigt och ha de skor du trivs i.
    Själv hade jag stövlar till min rutiga klänning.

• JJME

Det var de vita skorna i så fall, inte de gula.

Hade tänkt ha stövlar till klänningen, men så vet man ju inte vad det är för väder den dagen, 16 maj. Det kan vara fint, men det kan vara sämre. Så jag tänkte ha så jag kan välja stövlar eller lågskor.

Vet att det är "vår" dag och jag ska ha det som jag vill ha det. Men tyvärr så lyssnar man ju vad andra tycker och tänker och suger åt sig av det. Ville bara ventilera lite bara...

• Hemlig2009

Jag tycker att klänningen är jättefin och är den Du så är det bara att gratulera.

Sen tycker jag inte att skorna alls passar till den klänningen. Tyvärr. Det hade passat bättre till någon form av 70-talsklänning i lite Madicken-stil om du förstår vad jag menar.

• Igia

Håller med hemlig2009. Tycker skorna är coola men tycker inte att de passar till klänningen. Klänningen är jättefin förresten. Om du inte vill ha klackar kan du inte ha någon form av ballerina sko?

• Chrisse och Jonas

Tycker klänningen är ljuvlig.. helt underbar.. men jag tycker inte skorna passar till.. kan du inte hitta nån med lite kilklack.. lättare att gå i..bara min åsikt.

• Taha

VILKEN UNDERBAR KLÄNNING!!!!!
    Skorna är fina men är osäker på om de funkar till klänningen. Har du möjlighet att prova liknande skor med din klänning så du kan se hur det ser ut? Jag tycker bäst om sko nr2 men nr1 kanske är mer praktiskt eftersom den har band runt. Tänker på när du ska dansa etc.
    Annars föreslår jag ballerinaskor till den klänningen.

• Luucie
    Hemlig2009 skrev 2009-03-22 10:15:06 följande:
    Jag tycker att klänningen är jättefin och är den Du så är det bara att gratulera. Sen tycker jag inte att skorna alls passar till den klänningen. Tyvärr. Det hade passat bättre till någon form av 70-talsklänning i lite Madicken-stil om du förstår vad jag menar.
    Instämmer med Hemlig.

Men kan du inte kolla på Hush Puppies eller Mary Janes? De finns ju både lite tuffa och söta. Och många med lite bredare klack, typ som dessa
    www.brandos.se/hush-puppies/wife-9940/
  • valkyriana

Inte min smak, men är de du ska du absolut ha dem.
    Rekomenderar att inte lägga en förmögenhet på vita satinskor. De är helt förstörda dagen efter.

• feministbrud

Jag tyckte de var coola! Kanske inte matchar klänningen i stil, men det är så himla svårt att säga innan man ser de på. Är det du så kör på det! Det är bara du som kan veta.

Svar på tråden Ha dessa som brudskor??