Hej alla mina tjejer!
Skriver det här och inte på Facebook, det blir sånt stå hej då....
Men vi ska föda barn SENAST i morgon.
Lilla Alva har så lite fostervatten att de ska sätta igång mig i morgon bitti. Visst, jag grät en tår eller två, för jag ville ju inte bli igångsatt, men jag vill ju så klart inte heller att hon ska ligga där inne och bli skrynklig som ett gammalt lakan.
De kände även på min livmodertapp för att ge mig en hint om hur förlossningen kan bli i morgon...och det visade sig att tappen är mjuk, har krympt men över 50 % och att jag var öppen 2 cm utan att veta om det!! Och det känns ju superroligt, mkt bättre än om tappen skulle vara stenhård och jag var 100 % försluten Så jag tröstar mig med det i allafall, och sedan jag var på besöket i morse så har jag fått värkar, inte så smärtsamma men de kommer var 5 - 7:e minut...så om jag har en jäkla tur så kanske jag inte ens behöver bli igångsatt...hoppas kan man ju alltid va?
Flamora, ha det så fantastiskt i USA, jag är riktigt avis!!
LAbbråttan grattis till bröllopsdagen, sammanföll inte den med ngn stor tenta eller nått? Ja jag hoppas ju så klart att även den gick bra!
Till alla er andra, ha det superbäst och har ni Facebook så kommer jag uppdatera min status n'r jag vet mer.
Kram