Om du gör slut med honom så är ni ju inte ihop och då är det omöjligt att vara otrogen... Så han får väl skriva vad han vill...
Jag hade det också svårt under själva uppbrottet, kände mig lite ensam och han hörde av sig hela tiden men jag bara pang bom svarade inte på hans mail eller samtal efter det att jag sagt och förklarat allt som fanns att säga från min sida, och självklart lyssna på och ventilera allt det han hade att säga.
Men det viktigaste är att VARA TYDLIGT, inget luddigt som, kanske i framtiden så, jag älskar dig fortfarande som person, jag önskar också att allt var bra igen... Raka puckar. Jag vill inte längre. Jag känner såhär och såhär. Sen prata ut och lyssna, men inte dalta eller lyssna på "hot" eller sånt som du säger att han håller på med. Det har ingen betydelse vad han gör i framtiden för då sitter du redan brunbränd på en strand med en liten fruktdrink i din hand och känner hur solen värmer!!
Vill så gärna att det ska gå bra för dig! Alla vi människor är värda att känna lycka och ultimat glädje här i livet! Det är ju det bästa som finns!
KRAM!