Knäckt....
Tack alla för era inlägg, det betyder otroligt mycket.
Ore - ja jag vill inte såra honom men han säger ju hela tiden ändå att han är sårad så det gör ju egentligen ingen skillnad.
Hammerman1 - ja sista tiden så är allt mitt fel, allt dumt han säger är en påföljd av mina fel och brister. Han har redan glömt vad som fick mig att må dåligt i första skedet. Han tycker han har ansträngt sig tillräckligt. Visst han kan be om ursäkt när han sagt nåt dumt men ord sårar som sagt. Han vill diskutera hela tiden och kan hålla på i timtal och älta!
Passionsblomman - jag bor nu i en egen lägenhet som han vill jag ska säga upp nu. Men du har rätt och jag har insett det nu, jag måste sätta stopp. Han kommer bara att fortsätta annars och jag jamsa med. Efter såna här gräl så vill han att jag ska komma dit och säga vad jag ska göra för att det ska bli bra, hur jag ska bete mig bättre och ibland vet jag bara inte vad jag ska svara. Hur fan kan jag vara annorlunda liksom?? Jag vet inte...Jag tycker faktiskt inte att jag är en dålig människa. Jag har i stort sett aldrig höjt rösten mot honom eller svurit åt honom osv.
Stressadbride2b - mitt problem är nog att jag är väldigt luddig. Men jag förstår ju själv att jag måste ta tjuren vid hornen och säga tydligt vad jag menar!