Vem ska leda mig?!
Ja men så var det iaf här i sverige också.. Relevansen är att nu knu**ar folk som kaniner innan bröllopsnatten! Är inget fel eller fult i det!!
Så den biten har ändrats.
Ja men så var det iaf här i sverige också.. Relevansen är att nu knu**ar folk som kaniner innan bröllopsnatten! Är inget fel eller fult i det!!
Så den biten har ändrats.
haha Inte så farligt nördig!!
Nej men majoriteten var väl kristna här?
Jag är nördig åt andra hållet och hängde inte alls med på historialektionerna!
Ovan frågades det om HUR man bara kan ta bort en negativ sak och göra det positivt!!!
Det gjorde jag nu!
Det är ju väldigt positivt att tjejer nu är så pass självständiga och att vi får jobba och allt där till! Eller hur?!
Så var det inte förr och detta har vi ändrat på och det har blivit en BRA sak ist.
Och det var någon här som skrev just det att man kan faktiskt sluta ha detta med att gå in med pappa som en hemsk och vidrig grej.
Så är det ju iofs lite fortfarande!
Tyvärr..
Ja överlämningen är fortfarande en ojämlik sak. Precis som det var förut också i just allt du nu skrev. Men det är inte så längre!
Och nog kan ju båda i brudparet lämnas över om man vill! Resten är ju bara en smaksak..
Och självklart ska du inte stödja något du inte tycker är bra heller!!
Är väl bra att stå för sina åsikter.
tycker faktiskt att alla här inne har varit sjyssta mot varandra!
Inga påhopp i sikte.
Eller så är det så att vi som är gamla i "överförings-leken" inte ser det som nykommlingarna ser?!?
haha ja så är det garanterat! Jag skojade bara.
Jag blev ju själv HELT paff när jag blev medlem här och såg att människor tog hårt på detta.
Ja fast nu är jag inte här och bråkar och tjafsar! Inte medvetet iaf!!
Ja fast nu är jag inte här och bråkar och tjafsar! Inte medvetet iaf!!