• EmMa09

gbg par som gifter sig sommaren 09: del 3

Här kommer jag med!

• EmMa09

vi har bara 12 dagar kvar nu... pirrigt!!!

• EmMa09

själv har jag blivit sjuk så jag sitter här hemma o skriver ut festprogrammen, men det tar ju sååå lång tid! bara jag är frisk till nästa lördag - men det bör jag ju vara!!!

11 dagar kvar...

• EmMa09

jag hinner säkert bli frisk!!
    Jag fick min möhippa i helgen! Det var en helt underbar dag, kväll o natt!!

20090725 skrev 2009-05-05 13:50:06 följande:
    Inte bra, men du hinner bli frisk innan dess. Då hinner du ju iallafall fixa lite grejer i lugn å ro! Har du fått någon hippa?
  • EmMa09

Jag blev upphämtad på gymmet där jag fick på mig mc kläder för en VÄLDIGT snabb färd in till stan. Trodde jag skulle dö...
    inne vid centralen väntade alla tjejerna, där fick jag på mig en sumodräkt och en skylt med: "Finanskris!! Snälla hjälp mig med bidrag till mitt bröllop!"
    Jag fick en blockflöjt och en hatt, var tvungen att spela inne i nordstan för att få lite pengar! Sedan skulle jag leta upp olika affärer för att få lappar, med frågor som min m2b besvarat.
    Efter detta bar det av till Slottskogen för picnic och kubb spel, jätte mysigt! Efter ett par timmar där åkte vi till Hagabadet (då fick jag ta av mig dräkten!) Där hade vi en egen pool och på bordet var det uppdukat med ost, kex o vindruvor m.m...sååå mysigt!
    Sedan blev det middag och utgång på kvällen!
    Jag hade en underbar dag!!!

20090725 skrev 2009-05-05 15:26:53 följande:
    Ååå... Berätta mer!
  • EmMa09

det finns några väldigt vackra bilder i galleriet!

20090725 skrev 2009-05-05 15:26:53 följande:
    Ååå... Berätta mer!
  • EmMa09
    Carolina1979 skrev 2009-05-05 17:04:12 följande:
    Det ser fantastiskt kul ut på bilderna Vart har du köpt din otroligt vackra klänning?Jag har ju ganska långt kvar fortfarande (10 okt), fick en liten dotter för 10 veckor sen och just nu planerar vi dop för henne (17 maj), när det väl är över så kan vi lägga all fokus på bröllopet äntligen!
    Ja, vi hade verkligen jätte roligt!
    Min klänning är köpt i Kungsbacka på Svahns. Det är en Nixa klänning, så den bör finnas i nästan de flesta brudbutikerna!
    Lycka till med er planering!
  • EmMa09

det var faktiskt inte så farligt, hade bara linne o tunna byxor under. Och det blåste rätt mycket i lördags så det var ett bra vindskydd!

20090725 skrev 2009-05-05 17:52:14 följande:
    men guuud.... du måste ha varit jätte varm i den dräkten!!1 dom e ju varma att bara ha på sig i 2 minuter....
  • EmMa09

Låter som en suverän möhippa!! Visst är det roligt att ens kompisar lägger ner så mycket tid och energi på det!

• EmMa09

Hej alla!!! Nu är jag äntligen gift!!!
    Våran dag var helt suuper bra! Den kunde inte blivit bättre, vi hade till och med bra väder!

Vi var så fruktansvärt nervösa när vi stog utanför kyrkan och klockorna började ringa.. men vi tog oss ända fram till altaret, med ögonen fyllda av tårar, och våra löften klarade vi av! Vigseln var jätte vacker, fast jag tänkte rätt mycket på att jag hade ont i rygg och att mina fötter hade somnat! haha (antagligen efter all fotografering innan)
    Det var sååå roligt att se så många i kyrkan som kommit för vår skull!
    Efter vigseln släppte all nervositet och vi började verkligen att njuta! Vi hade en underbar fest med roliga och fina telegram och tal och mycket dans efter det! En super bra dag, helt enkelt!
    Bara synd att den tog slut, nu väntar vi på korten och filmen från fotografen, ska bli såå kul att se. Men det finns några kort i galleriet som min mans(!) syster tog, om ni vill se!

Och till er alla; ni har en UNDERBAR dag framför er!!!!

• EmMa09

Tack! Det är sällan man känner sig så fin som man gjorde då!

• EmMa09

Idag är det lecarolines tur!!!
    Tänker på er, ni kommer ha en underbar dag!!!

GRATTIS!!!

• EmMa09

Tack! Vi väntar med spänning med kort från dig lecaroline!!!
    Sitter själv nu o väntar jätte mycket på korten från fotografen och filmen från vigseln och festen! Ska bli såå kul att se!

Någon som vet hur lång tid det bör ta att få hem papprena från skatteverkat(nytt personbevis)??? Vill gärna fixa allt (PASS, körkort, visakort m.m.)

• EmMa09

Som sagt; skriv in dig på vikariepoolen för förskolor, där behövs det alltid personal! Vi är nästan alltid kort om folk!!!

• EmMa09

Jag är barnskötare och jobbar på en förskola! Tycker det är det bästa jobbet!!! Det är lixom inte för lönen man går dit!

Svar på tråden gbg par som gifter sig sommaren 09: del 3