gbg par som gifter sig sommaren 09: del 3
Här kommer jag med!
Här kommer jag med!
vi har bara 12 dagar kvar nu... pirrigt!!!
själv har jag blivit sjuk så jag sitter här hemma o skriver ut festprogrammen, men det tar ju sååå lång tid! bara jag är frisk till nästa lördag - men det bör jag ju vara!!!
11 dagar kvar...
jag hinner säkert bli frisk!!
Jag fick min möhippa i helgen! Det var en helt underbar dag, kväll o natt!!
Jag blev upphämtad på gymmet där jag fick på mig mc kläder för en VÄLDIGT snabb färd in till stan. Trodde jag skulle dö...
inne vid centralen väntade alla tjejerna, där fick jag på mig en sumodräkt och en skylt med: "Finanskris!! Snälla hjälp mig med bidrag till mitt bröllop!"
Jag fick en blockflöjt och en hatt, var tvungen att spela inne i nordstan för att få lite pengar! Sedan skulle jag leta upp olika affärer för att få lappar, med frågor som min m2b besvarat.
Efter detta bar det av till Slottskogen för picnic och kubb spel, jätte mysigt! Efter ett par timmar där åkte vi till Hagabadet (då fick jag ta av mig dräkten!) Där hade vi en egen pool och på bordet var det uppdukat med ost, kex o vindruvor m.m...sååå mysigt!
Sedan blev det middag och utgång på kvällen!
Jag hade en underbar dag!!!
det finns några väldigt vackra bilder i galleriet!
det var faktiskt inte så farligt, hade bara linne o tunna byxor under. Och det blåste rätt mycket i lördags så det var ett bra vindskydd!
Låter som en suverän möhippa!! Visst är det roligt att ens kompisar lägger ner så mycket tid och energi på det!
Hej alla!!! Nu är jag äntligen gift!!!
Våran dag var helt suuper bra! Den kunde inte blivit bättre, vi hade till och med bra väder!
Vi var så fruktansvärt nervösa när vi stog utanför kyrkan och klockorna började ringa.. men vi tog oss ända fram till altaret, med ögonen fyllda av tårar, och våra löften klarade vi av! Vigseln var jätte vacker, fast jag tänkte rätt mycket på att jag hade ont i rygg och att mina fötter hade somnat! haha (antagligen efter all fotografering innan)
Det var sååå roligt att se så många i kyrkan som kommit för vår skull!
Efter vigseln släppte all nervositet och vi började verkligen att njuta! Vi hade en underbar fest med roliga och fina telegram och tal och mycket dans efter det! En super bra dag, helt enkelt!
Bara synd att den tog slut, nu väntar vi på korten och filmen från fotografen, ska bli såå kul att se. Men det finns några kort i galleriet som min mans(!) syster tog, om ni vill se!
Och till er alla; ni har en UNDERBAR dag framför er!!!!
Tack! Det är sällan man känner sig så fin som man gjorde då!
Idag är det lecarolines tur!!!
Tänker på er, ni kommer ha en underbar dag!!!
GRATTIS!!!
Tack! Vi väntar med spänning med kort från dig lecaroline!!!
Sitter själv nu o väntar jätte mycket på korten från fotografen och filmen från vigseln och festen! Ska bli såå kul att se!
Någon som vet hur lång tid det bör ta att få hem papprena från skatteverkat(nytt personbevis)??? Vill gärna fixa allt (PASS, körkort, visakort m.m.)
Vad fina ni var!!!!
Vår fotograf har bloggat några bilder;
www.brollopsfotografer.com/blog/
Som sagt; skriv in dig på vikariepoolen för förskolor, där behövs det alltid personal! Vi är nästan alltid kort om folk!!!
Jag är barnskötare och jobbar på en förskola! Tycker det är det bästa jobbet!!! Det är lixom inte för lönen man går dit!