Inlägg från: Carolina1979 |Visa alla inlägg
  • Carolina1979

gbg par som gifter sig sommaren 09: del 3

EmMa09 skrev 2009-05-05 15:50:17 följande:
    Jag blev upphämtad på gymmet där jag fick på mig mc kläder för en VÄLDIGT snabb färd in till stan. Trodde jag skulle dö... inne vid centralen väntade alla tjejerna, där fick jag på mig en sumodräkt och en skylt med: "Finanskris!! Snälla hjälp mig med bidrag till mitt bröllop!"Jag fick en blockflöjt och en hatt, var tvungen att spela inne i nordstan för att få lite pengar! Sedan skulle jag leta upp olika affärer för att få lappar, med frågor som min m2b besvarat. Efter detta bar det av till Slottskogen för picnic och kubb spel, jätte mysigt! Efter ett par timmar där åkte vi till Hagabadet (då fick jag ta av mig dräkten!) Där hade vi en egen pool och på bordet var det uppdukat med ost, kex o vindruvor m.m...sååå mysigt!Sedan blev det middag och utgång på kvällen! Jag hade en underbar dag!!!
    Det ser fantastiskt kul ut på bilderna
    Vart har du köpt din otroligt vackra klänning?

Jag har ju ganska långt kvar fortfarande (10 okt), fick en liten dotter för 10 veckor sen och just nu planerar vi dop för henne (17 maj), när det väl är över så kan vi lägga all fokus på bröllopet äntligen!
  • Carolina1979

Hmm, har ni någon träfftråd någonstans - eller vart bestämmer ni träffar och så?
    Har ni träffats mycket? Har ju inte varit så aktiv här i tråden, pga höggravid, dotterns födelse, flytt och annat - men tänkte det skulle bli ändring på det nu - och det hade ju varit kul o träffa er och så

Svar på tråden gbg par som gifter sig sommaren 09: del 3